דלק מוטורס: קמפיין ראשון לרכבי יד שנייה
דלק מוטורס יוצאת בקמפיין ראשון ל-BPS, מחלקת רכבי יד שנייה וטרייד אין מבית היבואן הרשמי. BPS הם ראשי תיבות של BMW Premium Selection - תוכנית השבחה ומכירה של רכבי BMW ו-MINI מיד ראשונה. הקמפיין, עם המסר "אף אחד לא יידע שזאת יד שנייה, כולם יידעו שזאת BMW", נועד להעלות את המודעות לשירות וליתרונותיו.
מתודולוגיית BPS יושמה ב-BMW העולמית כבר בשנת 2003. התוכנית הוטמעה עד כה ב-75 שווקים בעולם. בשנה האחרונה נמכרו בעולם במסגרתה כ-000,350 כלי רכב. התוכנית נועדה לבדל ולייצר ערך מוסף ללקוח הרוכש מכונית BMW משומשת, בתהליך ביקורת קפדני הזהה לזה שעוברת מכונית חדשה.
מתודולוגיית BPS נשענת על כמה אבני יסוד: מכוניות מתוצרת BMW או MINI בלבד; בעלת היסטוריית טיפולים מלאה במרכזי השירות של דלק מוטורס.
יתרונות התוכנית: תהליך בחינה קפדני של 360 מעלות ובדיקה מעמיקה של 72 מכלולים ברכב; אחריות מקיפה של 12 חודשים ללא הגבלת ק"מ; מוקד שירות אישי 7/24 ושירותי דרך; מגוון תוכניות אשראי המותאמות לצרכים של כל לקוח.
אולמות התצוגה צמודים לאולמות המכירה. באתרים קיימים גם רכבים של מותגים נוספים. לכל הרכבים במסגרת השירות אחריות מלאה לשנה ללא הגבלת נסועה (לא כולל בלאי כגון צמיגים וברקסים).
דוגמאות למכוניות המוצעות כרגע למכירה: במוו 318i M-Design ב-255 אלף ₪ (20 ק"מ, מנוע 156 כ"ס); מיני קופר S CHILLI 60 Years (מנוע 192 כ"ס, 31.447 ק"מ) ב-185 אלף ₪.
צילום: יח"צ