הקפה האיטלקי סגפרדו בחנויות הנוחות של סונול
קבוצת האנרגיה סונול, בעלת 245 מתחמי תדלוק ברחבי הארץ, חתמה על הסכם מסחרי עם מותג הקפה האיטלקי סגפרדו. קפה סגפרדו האיכותי יוגש ברשת חנויות הנוחות Sogood, ונהגי ישראל יוכלו ליהנות מחוויה של קפה איטלקי אותנטי ומשובח בכל עצירה בדרך.
מהלך זה מגיע כמענה לביקוש הגובר לקפה איכותי בקרב הצרכן הישראלי, ומהווה שדרוג ממשי בחוויית ההתרעננות בתחנות הדלק. סונול השקיעה בהדרכות קפה ייעודיות לעובדיה ובפיקוח של המותג הבינלאומי כדי להבטיח את חוויית הקפה הטובה ביותר ללקוחותיה. החברה תציע תערובת קפה משובחת של ערביקה ורובוסטה.
על פי נתוני סונול, בחודש ממוצע נמכרות בחנויות הנוחות של הרשת 300 אלף כוסות קפה, כ-10,000 כוסות ביום, עם גידול עקבי מדי שנה. קפה ומאפה הם המוצרים הנמכרים ביותר בחנויות הנוחות, אחריהם משקאות אנרגיה ולאחר מכן חטיפים מלוחים ומתוקים. הקפה הנמכר ביותר הוא קפוצ'ינו רגיל, 65% מסך מכירות הקפה של סונול בחנויות הנוחות. אחריו אספרסו קצר, ובמקום השלישי אספרסו כפול.
אבי מגידו, מנכ"ל סונול: "אנו מבינים את החשיבות הגדולה של קפה איכותי בבחירת הנהג הישראלי היכן לעצור בדרך, ומחויבים לספק לו את המוצרים הטובים ביותר. זו הסיבה שבחרנו בשותף אסטרטגי כגון סגפרדו, בעל מוניטין איכותי שאין שני לו, מוביל את המגמות הבולטות בתעשיית הקפה ומבין את טעמי הצרכן בכל העולם.
עוד אמר: "אנו מאמינים כי בעידן שבו זמן הוא מצרך יקר, כל רגע של עצירה צריך להיות מנוצל באופן הטוב ביותר. לכן אנו משקיעים משאבים רבים בשדרוג חוויית הלקוח ובהתאמתה לצרכים המשתנים של הנהגים."
מותג הקפה סגפרדו, השייך לקבוצת MZB האיטלקית, הוא שם דבר בעולם הקפה. עם פעילות ב-110 מדינות, 21 מפעלי קלייה ב-4 יבשות וייצור של 130,000 טונות קפה בשנה, סגפרדו מוכר בממוצע 60 מיליון כוסות קפה ביום. סגפרדו, שהתחיל את דרכו כרשת מצליחה של בתי קפה, נהפך לאחד ממותגי הקפה הקמעונאיים המובילים בעולם. כעת, גם לקוחות סונול יוכלו ליהנות מהטעמים המשובחים שלו בכל עצירה בדרך.
לרגל ההשקה סונול מציעה הטבה ייחודית של קפה סגפרדו בחמישה ש"ח בלבד למשלמים באפליקציית סונול, וכן מארזי קפסולות של קפה סגפרדו (10 קפסולות) לבחירה מארבעה סוגים במחירי השקה בתאריכים 23 במרס עד 30 באפריל: יחידה ב-19 ש"ח או שתי יחידות ב-35 ש"ח או 3 יחידות ב-48 ש"ח.
צילום: יח"צ



