מגהמה - ציי רכב
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

כל כך קל להתקדם לפרמיום אבל ממש קשה לבחור

07/07/2024
זמן קריאה: 1 דק'

יורודרייב, חברה מובילה זה 25 שנים בתחומים ליסינג תפעולי לשוק העסקי והפרטי, מכירה וטרייד אין עם מגוון עצום של רכבי פרמיום, בחרה בדידי הררי כפרזנטור החדש שלה. הררי יוביל את הקמפיין שעולה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, ברדיו ובדיגיטל. עלותו של הקמפיין החדש - 1.7 מיליון ש"ח.

הקמפיין החדש מתמקד ב"אתגר" של לקוחות יורודרייב - מצד אחד קל מאוד להתקדם לרכב פרמיום, אבל מצד שני קשה מאוד לבחור. יורודרייב מציעה פתרון מושלם: מבחר עצום של רכבים במחירים אטרקטיביים, כדי שכל אחד יוכל למצוא את הרכב האידיאלי בעבורו בקלות ובמהירות. ליורודרייב סניף ראשי במתחם גלילות וסניף בראשון לציון. סניף נוסף נפתח בצומת כרכור, וסניף רביעי ייפתח בחיפה בינואר 2025.

רוני שמריך, סמנכ"לית שיווק יורודרייב: "אנו שמחים לצרף את דידי למשפחת יורודרייב. יורדרייב היא חברה מקצועית עם ותק של 30 שנה, עם צי רכב גדול ומגוון שאינו מתפשר על איכות. גם בקמפיין החדשני היה לנו חשוב לשים דגש בערכים האלה, ואנו בטוחים כי דידי הוא הבחירה הטובה ביותר להוביל אותו."

דידי הררי: "עולם הרכב מאוד קרוב אליי, לפיכך החיבור בינינו היה טבעי ומיידי, גם מהמקום שבו אני רואה את עצמי כמו הלקוח הקלסי - מצד אחד חובב רכבים ומצד שני המתלבט התמידי. אין לי ספק שמצפה לנו שנה מלאה בעשייה ובהצלחה."

אמונים על הקמפיין משרד הפרסום טוויסטד, בבעלות אלון מיכאלי מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן-מור, המלווה את הפעילות הפרסומית של יורודרייב בשנתיים האחרונות.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן