INVNT GROUP ו-MSM בתעשיית הספורט המוטורי
תוך שהן מתבססות על השותפות המוצלחת שלהן, INVNT GROUP ו-MSM (Media & Sport Management) משפרות את היצע השירותים והפתרונות המסחריים המותאמים לכישרונות ומותגים בתעשיית הספורט המוטורי.
INVNT GROUP, פורטפוליו הסוכנויות הגלובלי לסיפור סיפורי מותגים, הוכתרה בתואר סוכנות המדיה הגלובלית הטובה ביותר בטקס Automotive Marcomm Awards לשנת 2023 של Autocar, וזאת בעבור קמפיינים פורצי דרך עם Lamborghini, Formula E, General Motors, Lotus, Rolls Royce ועוד. במשך ארבעה עשורים בנתה MSM קשרים בולטים בין מותגים, נהגים, קבוצות ואליפויות בצמרת הספורט המוטורי, כולל חיבור עם חסויות, אירוח ואירועים.
השותפות מביאה את מינויו של ותיק המוזיקה והבידור של Roc Nation, לוקה זנלו, לסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן ב-INVNT GROUP כדי לבצר את המערך העולמי של היכולות עטורות פרסים והשירותים המשולבים בתחום הספורט המוטורי, בכלל זה אסטרטגיה, שותפויות, יצירת חוויות, דיגיטל, Web3, תוכן ותרבות. זנלו ידווח לסקוט קולת'ר, נשיא ומנכ"ל INVNT GROUP ומנכ"ל INVNT.ATOM.
"מעבר לכך שהספורט המוטורי כבש את הדמיון באופן עולמי, הוא גם האיץ את הרחבת ההשפעה התרבותית שלו במהירות חסרת תקדים. שיתוף הפעולה המתפתח שלנו עם MSM ומינויו של לוקה, מציבים אותנו בחזית ומאפשרים לנו לספק פתרונות חלוציים ומותאמים לספורט המוטורי. בתעשייה אנו מחויבים לשפר את הקשר בין מותגים, כישרונות ושותפים עם קהלים ברחבי העולם באמצעות סיפור דינמי וחוויות פורצות דרך. יחד אנו מקדמים את העתיד של הספורט המוטורי וחוצים את הגבולות של מסלול המרוצים", אמר סקוט קולת'ר.
השותפות נועדה לספק אסטרטגיות בתחום הספורט המוטורי תוך מינוף הן של INVNT GROUP והן של רשת הספורט המוטורי המושרשת של MSM והמומחיות שלה בתעשייה.
אנריקו זנאריני, מייסד ומנכ"ל MSM, אמר: "זו יותר מהרחבת שותפות. כך אנחנו מגדירים מחדש את שיווק הספורט המוטורי. עם ההיסטוריה העמוקה של MSM בתעשיית הספורט המוטורי והמומחיות של INVNT GROUP בסיפור סיפורים, אנו ערוכים לספק תוכניות מעורבות מרגשות ובלתי צפויות שמהדהדות עמוקות בקרב אוהדים ובעלי עניין כאחד."
לוקה זנלו, שהתייחס לתפקידו החדש, הוסיף על כך: "ההצטרפות לצוות הדינמי הזה בעידן טרנספורמטיבי בספורט המוטורי, באמת מרגשת. אנו מגדירים מחדש את גבולות המעורבות בספורט מוטורי על ידי הצגת תוכניות מקיפות המשלבות גישות מסורתיות עם אסטרטגיות דיגיטליות וחוויות חדשניות. המטרה שלנו היא לאחד ולהלהיב את האוהדים ברחבי העולם, להציע להם חוויות חדשניות ושובות לב שלא רק מבדרות אלא גם מעמיקות את הקשר שלהם לספורט."
נאמנות אסטרטגית זו היא ציון דרך חשוב בהתפתחות שיווק הספורט המוטורי והתעשייה כולה, ומבטיחה אסטרטגיות של הדור הבא ומעורבות משופרת ללקוחות, למותגים, לשותפים ולקהלים ברחבי העולם.