מגהמה - ציי רכב
מקצוענים בשטח
איגוד השמאים בישראל
לעמוד קודם

השתלמות מקצועית של ענף הרכב בים המלח

27/02/2022
זמן קריאה: 1 דק'

בסוף השבע שחל ב-20 בינואר התקיימה השתלמות ענף הרכב במלון "וורט" בים המלח. להשתלמות הצטרפו מספר מוסכים. במסגרת ההשתלמות התקיימו שלוש הרצאות מקצועיות.

חנוך גרינברג הרצה על נזקים אפשריים במערכת מחשבי רכב שהוצף במים, ועקב כך נזקים אפשריים במערכות המחשוב המפקחות על תפקוד מכללי הרכב ומערכות הבטיחות האקטיבית והפסיבית. ההרצאה לוותה בצילומי מערכות שניזוקו, שמהם היה אפשר לזהות סימני קורוזיה שגרמו המים על גבי הלוח המודפס.

היועץ המשפטי של האיגוד, עו"ד שלמה תוסיה כהן הציג לחברים חלק מדברי היועץ המשפטי לממשלה, שהביע דעתו בתובענה ייצוגית שהגיש בעל רכב מסחרי (מונית) נגד מבטחת רכבו. התובע טען שלא פוצה בשל ירידת ערכו לכאורה של הרכב. עמדת היועץ המשפטי, שנענה לבקשת בית המשפט, תואמת את עמדתנו משכבר הימים: ירידת ערך שנגרמת לרכב היא ירידת ערך מסחרית בלבד.

ועד ענף רכב והוועדה המקצועית הארצית יקיימו דיון משותף בנושא. תוך היוועצות עם עורך הדין תוסיה כהן, נוציא דף הסבר לחברים כתוספת למדריך המקצועי לקביעת ערכי רכב וירידת ערך מסחרית, על כל היבטיה, שנגרמת לרכב מתאונה או מכל סיבה אחרת.

אורי מיימון, מנכ"ל מ.ר.מ (מידע רכב ממוחשב), סקר את תכונותיה של תוכנת שמאית ויתרונותיה בעבודת השמאי מחוץ למשרדו באמצעות טאבלט או נייד.

תודה לחנוך גרינברג שארגן את ההשתלמות המקצועית המוצלחת.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן