אבות טיפוס של ריינג' רובר חשמלי
JLR חושפת, כי אבות טיפוס ראשונים של ריינג' רובר החשמלי נפרסים כעת בכמה ממקומות המבחן המאתגרים ביותר בעולם בסדרת ניסויים גלובליים. מערכת ההנעה הכול-חשמלית עוברת כעת את צעדיה הראשונים בטמפרטורות קיצוניות, ממינוס 40 מעלות בחוג הארקטי עד 50 מעלות חום במדבריות המזרח התיכון.
הבדיקות הראשונות התמקדו ביכולת הסוללה וביחידת ההנעה החשמלית (EDU) ונעשו באגמים הקפואים של שוודיה. שם נבחנה מערכת ההנעה החשמלית החדשה של ריינג' רובר, שתאפשר לריינג' רובר להגיע לרמה חדשה של ביצועים בשטחים הקשים ביותר ובכל מזג אוויר. הסוללה ויחידת ההנעה החשמלית מורכבות בבית על ידי JLR, לראשונה בעבור המותג.
לראשונה בעבור ריינג' רובר, מערכת בקרת משיכה חדשה המספקת רמות ביצועים יוצאות דופן על משטחים קפואים או בעלי אחיזה נמוכה. במקום מערך בקרת משיכה מסורתי המבוסס אך ורק על יחידת ה-ABS, תיכנס לפעולה מערכת Range Rover Electric המחלקת את ניהול החלקת הגלגלים לכל יחידת בקרה של ההנעה החשמלית ומפחיתה את זמן התגובה של המומנט בכל גלגל מסביבות 100 אלפיות השנייה לאלפית השנייה.
תוכנה חדשנית שפותחה על ידי JLR, מאפשרת בקרת מהירות EDU מדויקת לניהול מדויק של החלקת גלגלים, ומפחיתה את הצורך בהתערבות ABS. הדבר משפר מאוד את חוויית הנהיגה של ריינג' רובר. מערכת זו פועלת בהרמוניה עם בקרת היציבות ומערכות השלדה כדי לספק נסיעה מעודנת יותר.
צילום: יצרן