מגהמה - ציי רכב
ניוזלטר מגהמה
מגהמה גיליון 545
לעמוד קודם

סופר-מיני MG3 Hybrid+ החדשה בישראל

03/11/2024
זמן קריאה: 5 דק'

קבוצת לובינסקי, מקבוצות הרכב המובילות בארץ, משיקה את MG3 ההיברידית החדשה. MG3 Hybrid+, הסופר-מיני החדשה, תוסיף לשוק הישראלי תמהיל חריג ואטרקטיבי של הינע היברידי מתקדם המייצר חוויית נהיגה מהנה ותצרוכת דלק נמוכה במיוחד, עם 7 שנות אחריות מלאה (או עד 150,000 ק"מ), הספק משולב גבוה של 194 כ"ס, רמות אבזור גבוהות ומחיר תחרותי.

ל-MG3 Hybrid+ החדשה יחידת כוח היברידית ייחודית, אשר תגיע גם לדגמי MG נוספים בעתיד הקרוב. ממדיה שומרים על גזרה קומפקטית מבחוץ לטובת חיים קלים בתחום העירוני. עם זה בתא הנוסעים מרחב מחיה נדיב, במיוחד ליושבים מאחור, והמושבים רכים ונעימים. לכל יושבי הרכב שלל אבזור מפנק ובטיחותי, בכלל זה פתחי מיזוג במושב האחורי ושקעי טעינה.

MG3 Hybrid+ החדשה מקבלת את מערכת ההינע ההיברידית החדישה ביותר. במערכת זו הינע בנזין משולב בחשמל בדרך מקורית ויעילה במיוחד: מנוע הבערה הפנימית מסוגל לפעול הן כגורם מניע שמעביר את כוחו ישירות לגלגלים והן כגנרטור לטעינת הסוללה ללא הנעת גלגלי הרכב.

בצד הדלק, מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ארבעה צילינדרים פועל במחזור אטקינסון (בערה ענייה לטובת חיסכון ניכר בדלק ופליטת מזהמים נמוכה - דרגת זיהום 3). מנוע הבנזין מסובב גנרטור חשמלי המייצר הספק של 61.2 כ"ס לשם טעינת הסוללה. מנוע הבנזין משמש כגורם מניע המעניק הספק של 102 כ"ס ומומנט של 13 קג"מ. הוא מעביר את כוחו אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבה אוטומטית עם שלושה הילוכים.

למנוע החשמלי הספק של 136 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ המועברים ישירות אל הגלגלים המניעים. היחידה החשמלית מוזנת באנרגיה מסוללה בקיבולת של 1.83 קוט"ש ובמתח של 350 וולט, ומניעה את MG3 Hybrid+ על טהרת החשמל. מנוע הבנזין משתלב כאשר נחוץ כוח מתפרץ רב או שיוט ממושך. שילוב זה מאפשר האצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8 שניות, האצה מ-80 ל-120 קמ"ש ב-5 שניות, המהירות מרבית (מוגבלת) של 170 קמ"ש ותצרוכת דלק ממוצעת של 4.4 ליטר ל-100 ק"מ.

ל-MG3 Hybrid+ שלושה מצבי השבת אנרגיה (רגנרציה) לסוללה בזמן האטה ובורר מצבי נהיגה (Eco, Normal, Sport). אלה משפיעים על תפוקת הכוח והביצועים. מערכת ההנעה ההיברידית המשולבת והמתקדמת מאפשרת תשעה שילובים של מערכות ההינע כדי להבטיח ניצול מיטבי של הביצועים מול החיסכון בדלק וצמצום הפליטה.

MG3 Hybrid+ החדשה מורשית גרירה עד 500 ק"ג.

MG3 Hybrid+ החדשה עוצבה בסגנון ספורטיבי וצעיר, המעניק לה נראות אתלטית וזורמת. חזיתה נעזרת באלמנטים מוכרים מ-MG4 החדשה כגון יחידות התאורה. נוספה לה שבכה קדמית גדולה, פתוחה ומודגשת, ומכסה מנוע מוגבה ליצירת מראה כוחני וזורם. צדדיה מפוסלים עם קימורים מודגשים לאורך הדלתות עם שטח חלונות גדול וחישוקי 16" וכן 5 צלעות בצורת Y. חלקה האחורי מעוצב בהתאם, במבנה האצ'בק מודרני ונאה.

תא הנוסעים ממקסם את מרחב המחיה בו, שנגזר ממידות חיצוניות קומפקטיות של 411.3 ס"מ אורך, 179.7 ס"מ רוחב, 150.2 ס"מ גובה ובסיס גלגלים של 257 ס"מ. תא הנוסעים תוכנן בקפידה ושם דגש באיכות, במרחב מחיה ובשימושיות לכל נוסעי הרכב. תא המטען שומר על נפח שימושי למדי יחסית לקטגוריה - 293 ליטר. אפשר להגדילו על ידי קיפול משענת המושב האחורי ל-983 ליטר.

 

 

לתא הנוסעים עיצוב נקי וזורם. חומרי הדיפון הפנימיים רכים ונעימים למגע, והמושבים חובקים את הגוף ותומכים בו היטב בנסיעות ממושכות. כל אחד מיושבי הרכב זוכה למושב רך ונוח ולמרחב נדיב, במיוחד אלה היושבים מאחור.

במרכז הדשבורד ישנו מסך מגע צף בגודל 10.25 אינץ', הגדול בקטגוריה, ייעודי למערכת המולטימדיה החדשה של MG. מערכת iSmart Lite דוברת עברית מלאה וכוללת ניווט מקורי, מאפשרת קישוריות מלאה לממשקים Android Auto ו-Apple CarPlay וכן מאפשרת לתפעל את רוב מערכות הרכב, בכלל זה בקרות הבטיחות, מיזוג, שיחות טלפון ותצוגת מצלמות.

מתחת למסך ישנם מתגים להפעלה מהירה של עוצמת השמע, מעבר למסך הבית והמיזוג. מאחורי גלגל ההגה ומול עיני הנוהגים ישנו מסך תצוגה נוסף המתפקד כלוח מחוונים שגודלו שבעה אינצ'ים ובו כל המידע הנחוץ להפעלת הרכב. בתחתית הדשבורד ישנם שקעי טעינה (USB ו-USB-C) ומחזיקי כוסות. בקונסולה המרכזית ממוקמים בלם חניה חשמלי כולל Auto hold ובורר ההילוכים המוכר של MG בצורת חוגה, תא אחסון נסגר ומסעד ליד.

אפליקציית iSmart מאפשרת לבעל הרכב לקבל מידע מלא על מיקום הרכב, להפעיל מיזוג מרחוק בטרם יציאה לנסיעה, לפתוח או לנעול את הרכב מרחוק, לגלות את מצב הטעינה של סוללת הרכב, כמות הדלק וטווח הנסיעה, לקבל התרעות על אבחון מצב הרכב ועל לחץ אוויר נמוך בצמיגים ועוד.

MG3 Hybrid+ החדשה תשווק בשתי רמות אבזור, COMFORT ו-LUXURY, אשר כוללות כבר מרמת הבסיס שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות כגון בלימת חירום אקטיבית, מערכת לשמירת מרכז הנתיב בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית, שמירת נתיב עם תיקוני היגוי, תיקון מיקום בנתיב בחירום, התרעת עייפות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת, זיהוי תמרורי מהירות ושינוי המהירות בהתאם בבקרת השיוט, מערכת למניעת סנוור והחלפת עוצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך.

ברמת אבזור LUXURY נוספים התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות, התרעה על התקרבות רכב מאחור בעת מעבר נתיב והתרעת תנועה חוצה מאחור במרחק של 25 מטר מכל צד.

בתחום אבזור הנוחות, ברמת COMFORT חישוקי סגסוגת 16", התנעה ללא מפתח, מצלמת חניה אחורית, חיישני חניה אחוריים, בקרת אקלים, תאורת LED ליום, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים ועוד.

ברמת אבזור LUXURY נוספים יחידות תאורה קדמיות לד, חלונות ושמשה אחורית כהים, 4 מצלמות היקפיות המספקות צילום 360 מעלות לסיוע בחניה, חימום מושבים קדמיים, חימום הגה, חיישני גשם, ציפוי עור לגלגל ההגה, מושבים בריפוד בד משולב עור מלאכותי עם אופציה למושבים בהירים. יש אופציה לגג שמש.

MG3 Hybrid+החדשה תגיע עם אחריות מלאה ל-7 שנים או 150,000 ק"מ לרכב ו-8 שנים או 150,000 ק"מ על הסוללה, המוקדם מהם. לשתי גרסאות MG3 Hybrid+ החדשות מרווח טיפולים של 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מהם.

מחירים:

  • MG3 Hybrid+ ברמת COMFORT תימכר מ-126,888 שקל עם הטבת השקה עד 15.11.2024 של 8,888 שקל. מחיר לאחר הטבה: 118,000 שקל.
  • MG3 Hybrid+ ברמת LUXURY תעלה מ-127,888 שקל עם הטבת השקה עד 15.11.24) של 5,888 שקל. מחיר לאחר הטבה: 122,000 שקל.
  • MG3 Hybrid+ ברמת LUXURY+ עם גג שמש: 128,888 שקל עם הטבת השקה עד 15.11.24) של 3,888 שקל. מחיר לאחר הטבה: 125,000 שקל.

מחיר הרכב מחושב עם מע"מ 18% לקראת שנת 2025. מי שיבחר לקבל את רכבו בשנת 2024, יזוכה ב-1% הפרש שיעור המע"מ. הטבת ההשקה תוענק לרכישה בעסקת מוזמן בלבד, ללא מימון מסובסד או המרה טרייד-אין. מסירות כלי הרכב יחלו בנובמבר 2024.

 

לאתר הרכישה המקוון

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן