מגה אקסקלוסיב
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

פעילויות הפגה בנושאים טבע ונחלים למשפחות המפונים

20/11/2023
זמן קריאה: 1 דק'

רשות ניקוז ונחלים כינרת מקיימת מגוון פעילויות הפגה ללא תשלום לטובת אלפי מפונים מיישובי הדרום ומיישובי הצפון השוהים במלונות, בבתי הארחה ובאכסניות באזור סובב כנרת ועמק הירדן. זאת כחלק מהמאמץ הלאומי לתמיכה במפונים בפרט ובעורף הישראלי בכלל.

במסגרת תוכנית הפעילויות הקימה רשות ניקוז ונחלים כינרת תחנת הדרכה על שפך נחל צלמון בשיתוף בית יגאל אלון, ומארחת משפחות וקבוצות ילדים לתצפית בעופות המים ובעלי החיים בסביבת הנחל לצד פעילות עם משחקים והפעלות לכל הגילים. בפעילות החינמית שמציע בית יגאל אלון פעמיים בשבוע לקהל הרחב, בשיתוף גופים נוספים, בהם רשות העתיקות, מתקיימים סיורים בתערוכות הבית, חדרי בריחה ברוח הפלמ"ח, תחנות יצירה ועוד.

עם ההבנה שחלק מהמפונים חוששים לצאת מהמלונות ומבתי ההארחה, הוחלט ברשות ניקוז ונחלים כנרת על שיתוף פעולה עם צוות המנחות של מלאכת ידיים כדי להתאים פעילויות לטובת אותן משפחות ולהביא עד אליהן מעט מהקסם של הטבע. הפעילות כוללת סדנאות יצירה ומלאכות קדומות בחומרי טבע, בהן מנגישות המדריכות, דרך סיפור, יצירה ושירים, את הרוגע של הטבע, את אוצרות הטבע הנגישים לבני האדם והריפוי שהם מביאים, את חשיבות השמירה על הנחל ואת יחסי הגומלין החשובים בין הטבע לאדם.

לפרטים והרשמה לקבוצות: נטלי זאבי, רשות ניקוז ונחלים כנרת: nataliz@kineret.org.il

 

פעילות הפגה לילדים בנחל צלמון. צילום: נועם קידר

פעילות למפונים. המדריכות מאיה איילי וזוהר לב. צילום: מלאכת ידיים

פעילות למפונים במלונות. צילום: מלאכת ידיים

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן