מגה אקסקלוסיב
כתבות
מגה טיפ
לעמוד קודם

איך חוזרים לשגרה בריאה ומאוזנת אחרי החג

24/04/2023
זמן קריאה: 1.5 דק'

ימי החג נגמרו. כל הטרחה, המשפחתולוגיה והחופש הארוך - כל אלו נשארו מאחור. אלא מה? ייתכן שבזמן הזה עיגלנו פינות של תזונה מאוזנת פחות, שתייה לא רציפה או הגזמה פראית של אלכוהול או מיצים שהוגשו "על הדרך" באינספור ארוחות חג, פיקניקים, בילויים, נופשים ומה לא. הקלוריות נספרו, וייתכן שהתבטאו בתוספת של שני ק"ג (כך לפי הסטטיסטיקה).

אנחנו פה עם כללי יסוד חשובים שיעזרו לכם לחזור לגזרה. אם תיכנסו לשגרה כבר עכשיו, הקילוגרמים שהתווספו מהר גם ייעלמו מהר.

ד"ר סילבי פואניונק, מומחית לרפואה אסתטית ויועצת למותג ליראק פריז, מעניקה טיפים לחזרה לשגרה:

כלל ראשון הוא כניסה או חזרה לשגרת אימונים. תוכנית של אימוני גמישות וכוח (כגון פילאטיס ויוגה) בשילוב של 30-20 דקות לפחות ביום של פעילות אירובית כגון הליכה או רכיבה על אופניים (גם הליכה נמרצת של חצי שעה ביום נחשבת), כבר יתנו בוסט רציני לחילוף החומרים ויעזרו לשריפת השומנים.

כדאי להתייעץ עם מאמני כושר מוסמכים כדי להתאים תוכנית אימונים אידיאלית.

כלל שני: מים, והרבה. שתייה של 3-2 ליטרים של מים ביום, תוך הימנעות משתיית משקאות ממותקים ומיצים (גם טבעיים), תמלא אתכם בתחושת שובע ותמנע נשנוש של קלוריות ריקות. לשתיית מים מרובה יש ערך גם לעור הפנים - הוא ייראה זוהר ובריא, חיוני ורענן - וגם לתפקודי הגוף - להרגשה טובה יותר ביום, פחות עייפות, פחות כאבים והרבה יותר אנרגיה.

כלל שלישי ואחד החשובים: תזונה נכונה. להזין את השרירים באוכל טרי, לא מעובד, מאוזן מבחינת חלבונים טובים, פחמימות וירקות, וכמובן בעל רמה קלורית מתאימה לתוכנית של חיטוב וחזרה לגזרה.

מומלץ להיעזר בתזונאים מוסמכים כדי לדבוק בתפריט המתאים לצרכים הגופניים ולמטרות הגופניות.

כלל רביעי: כדי לתמוך בתהליך החיטוב, כדאי להשתמש בתכשיר קוסמטי כגון קרם גוף מחטב וממצק אשר יתרום לצמצום היקפים ולשריפת שומן גם לאחר האימונים, וכן למיצוק העור ולמראה מהודק. כדי לא לסרבל את התהליך ולאפשר התמדה בקלות, מומלץ להשתמש בתכשיר ביתי שאינו מצריך מכשור רפואי מיוחד או הגעה לחדר טיפולים. השתמשו במוצרים שהוכחו קלינית והפכו את השימוש בדרמוקוסמטיקה לחלק משגרת הטיפוח הקבועה כדי לשמר ולשפר תוצאות לאורך זמן ולהשיג תוצאה נראית לעין.

 

חזרה לשגרה אחרי החג. צילום: יח"צ חו"ל

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן