מגה בולדוזר
ניוזלטר מגה בולדוזר
מגה בולדוזר גיליון 33
לעמוד קודם

מהלומת כלונסאות היברידית

24/12/2024
זמן קריאה: 1 דק'

חברת הבנייה הגרמנית באואר (Bauer) הכריזה על הפעלה ראשונה של מכונה תעשייתית חדשה, מהלומת כלונסאות היברידית מבית RTG. חברת RTG היא חברה בת של באואר שמתמקדת בהספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום הבנייה.

מהלומת כלונסאות ההיברידית הופעלה באתר בנייה שנמצא בשכונת העסקים בברלין, "העיר האירופית" (Europacity). שם היא משמשת להקמת תשתית למגדל שיתנוסס לגובה של 55 מטרים ויתפוס שטח של כ-32 אלף מטרים רבועים. קומת הקרקע של הבניין תשמש כתחנה לקו הרכבת הקלה פרידריך-קראוזה-אופר (Friedrich-Krause-Ufer). התשתית שעליה יתבסס הבניין תספק גישה לקו הטבעת של הרכבת הקלה. בבניין יהיו משרדים וחללים מסחריים למגוון רחב של עסקים, ממשרדי החברות עד מסעדות ומרחבי סטודיו לאומנים.

לארס היילפורט (Lars Heilfort), מנהל פרויקטים בבאואר אמר, כי מהלומת כלונסאות החדשה נבחרה בשל היכולות ההיברידיות שלה. אופן הפעילות הנקי שלה יעזור להוריד את רמות הרעש בסביבה אורבנית צפופה ויחסוך פליטות מזהמות. "ההפעלה של המכשיר ההיברידי המתקדם מלמדת שאפשר להפוך אתרי בנייה ופרויקטים להקמה לסביבות עבודה שקטות ואפקטיביות."

על פי גורמים בחברת הבנייה, ההפעלה של מהלומת הכלונסאות החדשה מסוג ERG 19T עזרה להוריד את תצרוכת הדיזל ב-68% (חיסכון של כ-17 ליטרים לשעה) ביום עבודה. ברמה הסביבתית נחסכים עד 45 ק"ג של פחמן דו-חמצני בשעה. לפי החישובים, המכונה ההיברידית אמורה לחסוך עד 7 טונות של פליטות מזהמות בחודש.

מהלומת כלונסאות של RTG משלבת מנוע דיזל בעוצמת 430 קילוואט עם מנוע חשמלי (88 קילוואט). השילוב עוזר למכונה להמשיך לעבוד באופן אפקטיבי וקבוע. המכונה עומדת בכל התנאים והתקנים הסביבתיים העדכניים. למנוע הדיזל נפח מופחת הודות לשילובו עם אלמנטים חשמליים. היחידה ההיברידית שמפעילה את המכונה כוללת את כל הרכיבים האלקטרוניים. המנוע החשמלי נגיש לתחזוקה.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
סרטונים
The boost in specialist foundation engineering | RTG Rammtechnik GmbH
כותרת
תוכן