מגה בולדוזר
ניוזלטר מגה בולדוזר
מגה בולדוזר גיליון 36
לעמוד קודם

כלי AI חדש לטכנאים וספקים

05/02/2025
זמן קריאה: 0.5 דק'

יותר מ-500 ספקים רשמיים של מכשירים ומערכות של חברת CNH (Case-New Holland) קיבלו גישה לכלי AI חדש שאמור לעזור להם במאמצי תיקון ותחזוקה. הכלי הוא למעשה מאגר של מדריכי תיקון דיגיטליים. הגודל של המאגר שווה ערך למיליון וחצי עמודים של תוכן, וכרגע 1,700 עובדים וטכנאים של מרכזים טכניים של CNH משתמשים בו בשביל לקבל תשובות ופתרונות ולייעל את מתן השירות.

הפיתוח והתכנון של המערכת התבססו על חוות דעת של ספקים ולקוחות. המערכת מדמה שיחות בין אנשים בשביל להבין את פירוט התקלה או מעלה שאלות עומק. המערכת עובדת עם בולדוזרים ומכונות תעשייתיות של קייס (Case), ניו הולנד (New Holland) ומותגים נוספים ששייכים לתאגיד CNH, ומספקת לטכנאים תגובות מיידיות. עובדים של מרכזי שירות יכולים להזין מידע נוסף בשביל להבטיח מענה מדויק ורלוונטי, למשל מספרים סידוריים.

המטרה המרכזית של כלי AI החדש הוא לחסוך זמן ולספק מידע מיידי שקשור גם לדגמים ישנים יותר, כאלו שאיתם טכנאים צעירים ופחות מנוסים לא עבדו עד כה. המערכת תומכת ב-21 שפות. היא זמינה בגרסה מלאה במדינות צפון אמריקה (ארה"ב וקנדה). נכון לרגע זה, CNH מפעילה גרסאות הרצה (פיילוט) של התוכנית באוסטרליה ובניו זילנד. מרכזי השירות הרשמיים באירופה וברזיל קיבלו הצצה ראשונה והתנסו בגרסאות ניסוי של התוכנית. לפי התכנון הקיים, הצ'אט בוט החדש של CNH יהיה זמין בארבעה אזורים עיקריים בעולם עד חודש מרס הקרוב.

 

לפרטים נוספים

 

צילום: CNH Industrial

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן