דור חדש להונדה רידג'ליין
הונדה (Honda) מציינת את שנת ה־20 לטנדר רידג'ליין (Ridgeline) עם גרסה חדשה לשנת 2026, שכבר מתחילה להגיע לאולמות התצוגה בארצות הברית. מדובר בטנדר בינוני שמיועד לשלב שימושיות יום־יומית, נוחות נסיעה וביצועים, ומוצע בארבע רמות גימור, כולן עם הנעה מלאה. המחירים מתחילים ב־40,595 דולר בגרסת ספורט.
הונדה שמרה על פשטות במבחר המנועים, ולכל הדגמים אותו מנוע V6 בנפח 3.5 ליטרים עם הספק של 280 כוחות סוס. תיבת הילוכים אוטומטית עם תשעה הילוכים מעבירה את הכוח לכל הגלגלים באמצעות מערכת מפיתוח מקורי של הונדה, המנהלת את חלוקת המומנט בין הצירים. יכולת הגרירה המרבית היא 2.2 טונות.
בכל רמות הגימור המפרט עשיר כסטנדרט, עם דלת אחורית כפולה הנפתחת למטה או לצד, תא מטען חכם מובנה ברצפת המשטח בגודל 0.6 מ"ר שניתן לשטיפה ושימוש כצידנית, מושבים אחוריים מתרוממים בחלוקה 60/40 עם שטח אחסון נוסף מתחתם ומתלים קדמיים מסוג מקפרסון (McPherson) ואחוריים רב־חיבוריים. לדגם טריילספורט (TrailSport) מתלים מכוילים לנהיגת שטח.
בתחום החיבורים והתקשורת הדיגיטלית, לכל הרכבים חיבור אלחוטי ל־Apple CarPlay ול־Android Auto, משטח טעינה אלחוטי, הנעה מרחוק מהמפתח ווו גרירה מובנה בתקן Class III.
עיצוב חיצוני ובטיחות
לגרסאות החדשות אפשרויות עיצוב והתאמה אישית. גרסה שחורה זמינה לראשונה עם גג בצביעה דו־גונית בגימורים אפור מטלי ולבן מטלי. גרסת טריילספורט זמינה בצבע חדש ובלעדי - ירוק מטלי. אפשר לבחור חבילות אבזור ייעודיות כגון חבילת HPD הכוללת חישוקי 18 אינץ' שחורים וצמיגי שטח או חבילת Function המוסיפה מדרגות צד, מסילות גג ומוטות רוחב.
בתחום הבטיחות, הונדה ממשיכה להקפיד על מערך מקיף בכל הדגמים: בלימה אוטונומית (CMBS), מניעת סטייה מהכביש (RDM), ניטור שטחים מתים (BSI), מצלמת רוורס עם קווי הכוונה דינמיים ובקרת שיוט אדפטיבית (ACC).
רידג'ליין המקורי, שהוצג לראשונה בתערוכת הרכב של צפון אמריקה בשנת 2005, היה הטנדר הראשון עם מבנה אחיד (unibody) - שילוב של תא נוסעים ומיטת מטען במבנה אחד, עם מיטת מטען העשויה מחומרים מרוכבים מחוזקים בסיבי פלדה. מבנה זה איפשר תא נוסעים מרווח יותר לצד אפשרות לשנע לוחות סטנדרטיים ברוחב שני מטרים בין בתי הגלגלים. גם בדור החדש נשמר היתרון הזה. המיטות עשויות מחומר SMC מחוזק בסיבי זכוכית, עמיד למכות ושריטות וללא צורך בבטנה נוספת.
הונדה מייצרת את הדגם במפעל החברה בלינקולן שבאלבמה, וממשיכה להציג אותו כטנדר שמתאפיין הן בנוחות של רכב משפחתי והן ביכולות עבודה בשטח ובכביש, עם עדכוני עיצוב, בטיחות וטכנולוגיה לרגל 20 שנים לדגם.