מגה הסעות
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

הפסקת תשלום ביישומונים התחנה ו-ANY WAY

30/05/2022
זמן קריאה: 1.5 דק'

בחודשיים הקרובים תיחסם האפשרות לשלם בתחבורה הציבורית באמצעות היישומונים התחנה של משרד התחבורה ו-ANY WAY של חברת ישראכרט. הציבור יוכל להמשיך לשלם בתחבורה הציבורית באמצעות היישומונים מוביט, רב פס של הופ און, פנגו וסלופארק, וכן באמצעות כרטיס רב קו.

התשלום בתחבורה הציבורית באמצעות יישומון התחנה ייפסק ביום החיוב החודשי, 25 ביולי, והמשתמשים יידרשו להירשם לתשלום באחד האמצעים האחרים. יישומון התחנה ימשיך לשמש לאיתור מסלולי נסיעה בתחבורה הציבורית ולהציג לנוסעות ולנוסעים עדכונים ומידע בזמן אמת. המשרד ימשיך לפתח ביישומון התחנה פונקציות חדשות לרווחת הציבור, וישדרג את הליך התשלום והתיקוף בתחבורה הציבורית.

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מחויב לקדם את התחבורה הציבורית בישראל ולשפר את השירות לנוסעות ולנוסעים. במסגרת זאת קידם בשנה וחצי האחרונות פיילוט המאפשר לשלם על נסיעות בתחבורה ציבורית באמצעות יישומונים בטלפון החכם, ופיתח את יישומון התחנה. בד בבד משרד התחבורה מקדם אפשרות לשלם בתחבורה הציבורית באמצעות כרטיס אשראי.

בתום כשנה וחצי של פיילוט, ומאחר שרובם המוחלט של המשלמים התחבורה הציבורית באמצעות היישומונים עושים זאת ביישומונים המתמחים בתחבורה - מוביט ורב פס, הוחלט להפסיק את אפשרות התשלום והתיקוף ביישומון התחנה ולהשקיע את המשאבים בצרכים חלופיים בתחבורה הציבורית ובפיתוח פונקציות חדשות ביישומון התחנה.

חברת ישראכרט הודיעה כי תפסיק את פעילותו של יישומון התשלום שהפעילה בתחבורה הציבורית, ANY WAY. הציבור יכול להמשיך ולשלם בתחבורה הציבורית באמצעות יישומוני מוביט ורב פס, וביישומוני תשלום החניה פנגו וסלופארק.

משתמשי יישומון התחנה יוכלו לפנות לשירות הלקוחות באמצעות היישומון, דואר אלקטרוני או מוקד המידע הארצי לתחבורה ציבורית *8787.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן