אופנוע שטח חשמלי מסין
בשנים האחרונות הופיעו חברות ומיזמים רבים שמתמקדים בייצור ופיתוח של אופנועים חשמליים מכל הסוגים ובכל הצורות. אחד המיזמים החדשים יותר הוא גוואוו (Gowow) הסיני. כלים דו-גלגליים של המיזם מוחקים את הגבולות הטכניים שבין אופניים חשמליים לאופנוע חשמלי עם נגיעות של כלי שטח עוצמתי.
הדגם החדש נקרא אורי (Ori). נראה שהחברה, הטרייה בשוק, תנסה להתחרות בדגמים החזקים של אופנועי טרבור (Trevor) וקייק (Cake). מבחינת עיצוב, האופנוע הסיני קיבל אלמנטים מהדגם המרכזי של קייק, קאלק (Cake Kalk). אם בנראות החיצונית אפשר להתבלבל בקלות בין קייק לאורי, האבזור הטכני והפנימי מלמדים מייד על ההבדלים ביניהם. האופנוע שוקל 73 קילוגרמים בלבד (זה המספר הרשמי שרשום במסמכים) ומיוצר עם יחס משקל שווה, 50 על 50 בשני הצדדים. המנוע החשמלי מספק עד 420 ניוטון-מטרים של מומנט. המהירות המרבית מוגבלת ל-100 קמ"ש, והעוצמה החשמלית המרבית של האופנוע היא תשעה קילוואט (כ-12 כ"ס).
מערכת הסוללה מספקת עד 100 קילומטרים של רכיבה על טעינה מלאה אחת. אפליקציה לסמארטפון מאפשרת לראות את כל הנתונים החיוניים בעת רכיבה.
המתלה האחורי מורכב בדיוק כמו באופנועי שטח רגילים, עם מערכת של ארבע חוליות ומשהו שנראה כמו בלם זעזועים עם מכל אחורי. מערכת הבלימה מורכבת מבלמי דיסק הידרוליים מלפנים ומאחור.
האופנוע החדש אושר לרכיבות כביש ביפן. למרות שתמונות מהפרויקט הראשוני לא משקפות את התאורה שלו - פנסי איתות או מראות, הוא הורשה לרכיבות עירוניות בתור מופד (קטנוע) חשמלי. גורם נוסף שדווקא עלול להבריח קונים פוטנציאליים הוא מחיר האופנוע. הוא עולה בסיבות 8,000 דולרים ביפן - יקר יחסית לדגמים סטנדרטיים שמורשים לצאת לכביש וכוללים את כל האבזור הדרוש לשם כך.