מגה ולו
חדשות
אופני הרים
לעמוד קודם

לביאנקי דגמי גרבל חדשים

26/10/2025
זמן קריאה: 1 דק'

חברת ביאנקי (Bianchi) מרחיבה את סדרת אופני הגרבל שלה לשנת 2026 עם שני דגמים חדשים: גרסת אלומיניום לאופני ארקדקס AL (Arcadex AL) וגרסה מחודשת של האופניים המוכרים והפופולריים ויה נירון 7 (Via Nirone 7), שעוצבו מחדש כדגם ורסטילי (All-Road) למי שרוצה לשלב בין כביש לשבילים לטיולי אופניים עם ציוד.

לאחר שהדגם המקורי של ארקדקס, מקרבון, נהפך לאחד מדגמי הדגל של ביאנקי בתחום הגרבל, היצרנית האיטלקית מציגה כעת גרסה נגישה יותר מאלומיניום, שעוצב בשילוב טכנולוגיות ייצוב הידרו (hydroform). לשלדה החדשה אותם קווי עיצוב אווירודינמיים כמו במקור, עם ריתוכים חלקים היוצרים מראה זהה כמעט לדגם הקרבון.

לדגם מרווח לצמיגים עד 50 מ"מ, תומכות שרשרת מונמכות ותושבת אחורית תואמת מעתק אוניברסלי UDH, מה שמקל את השימוש בהילוכים מתקדמים ומאפשר החלפה קלה של המעביר האחורי. החלק הקדמי כולל מזלג קרבון ארוך שמאפשר התקנת מזלג שיכוך ייעודי לגרבל. זווית ראש של 71 מעלות מעניקה שילוב מאוזן בין יציבות לשטח וזריזות על אספלט.

מערכת ההנעה מבוססת על מערכת מכנית של שימנו (Shimano GRX) עם 12 הילוכים ועם קסטת SLX 10-51, מה שמספק טווח רחב לרכיבה בהרים ובשטח או טיולים ממושכים. לאופניים גלגלי ולומאן (Velomann) מאלומיניום, צמיגי פירלי (Pirelli Cinturato) בהיקף 45 מ"מ, כידון ומוט מושב מתוצרת Velomann ומושב Selle Royal SRX.

ויה נירון 7 עם עיצוב רטרו שמוכן להרפתקה

דגם ויה נירון 7, הקרוי על שם כתובתו הראשונה של המייסד אדוארדו ביאנקי במילאנו, נחשב במשך שנים לדגם הכניסה לעולם אופני הכביש של המותג. כעת הוא מקבל חיים חדשים כאופני כביש ורסטיליים שמיועדים לרוכבים שרוצים להצטרף לעולם הגרבל.

השלדה החדשה עשויה מאלומיניום בייצוב הידרו, עם מזלג פחמני מלא הכולל תושבות משולשות המאפשרות חיבור של ציוד, בקבוקים או תאי מטען קטנים. ישנן שלוש אופציות מתלים וחיבורים לבקבוקים, תושבות לתיק על הצינור העליון, נקודות חיבור למגני בוץ ולסבל האחורי, כך שדגם נירון מוכן למסעות ארוכים. אפשר להרכיב עליו מערכות עם הילוך אחד או שניים, והוא מגיע בשתי גרסאות, עם מערכת שימנו GRX עם 11 או 12 הילוכים.

הגאומטריה שונתה לעומת גרסת הכביש: זווית הראש חדה יותר והאזור הקדמי נמוך, מה שמקנה תנוחה ספורטיבית אך נוחה לרכיבות ממושכות. עם זאת השלדה מאפשרת מרווח צמיגים רחב במיוחד, והאופניים מגיעים עם צמיגים 40 מ"מ כברירת מחדל. בדומה לדגם ארקדקס, גם כאן יש העברת כבלים פנימית מלאה ותאימות לכידון הקרבון המלא (חלק אחד) החדש של ביאנקי. שני הדגמים מייצגים את הגישה המעודכנת של ביאנקי לרכיבות כביש: חיבור של שורשים קלסיים, עיצוב מדויק וטכנולוגיה נגישה.

 

לפרטים נוספים

 

ארקדקס

נירון

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
בטעינה...
כותרת
תוכן