סדרת אופני כביש של בורדמן
חברת האופניים בורדמן (Boardman) משיקה את סדרת דגמי הכביש SLR המחודשת. האופניים עברו כמה שדרוגים ושיפורים טכניים ממשיים, והיצרן מבטיח כי הם נעשו מהירים, נוחים וורסטיליים יותר מאי פעם. תיאורים כאלו שכיחים למדי בהודעות פרסומיות רשמיות של יצרנים וספקים של אופניים, אבל הניסיון והמוניטין של בורדמן בתחום דווקא גורמים להאמין לחברה הזאת יותר.
ג'יימס ריאן (James Ryan), מנהל מותג של בורדמן, אומר: "SLR הוא דגם כביש שעליו רוכבים עשרות ספורטאים ורוכבים מקצועיים בכל העולם. המטרה שהצבנו לעצמנו כששדרגנו את האופניים היא ליצור דגם שיתאים לרוכבים בכל העולם, ולא לכמה עשרות ספורטאים ספציפיים."
חברת בורדמן שינתה ושדרגה את אופני SLR בנקודות מסוימות לאורך השנים. עכשיו החברה מציעה את השינוי הכי מהותי בסדרת הדגמים מאז 2016. לאופניים החדשים תוצאות אווירודינמיות מרשימות. מבחנים טכניים מלמדים על שיפור של 5.7 ואט במהירות על הכביש לעומת דגמים קודמים.
לאופני SLR שלדה חדשה שפותחה בשיתוף פעולה עם מיזמים וחברות טכנולוגיות מתחום האופניים. למרות שהקוקפיט של האופניים נראה כחלק אחיד וחלק, הוא למעשה בנוי משני חלקים. כידון וסטם, שניהם מיוצרים מפחמן. שלדת האופניים הנקייה שוקלת 995 גרם, והמזלג מרכיב כ-450 גרם מהנתון הזה.
האופניים מותאמים לגלגלים עם צמיגים גדולים ורחבים (עד 32 מ"מ רוחב עם מגני בוץ, עד 36 מ"מ בלעדיהם). שדרוג טכני מרכזי נוסף הוא שילוב של מעתק מתלה אוניברסלי (UDH), פתרון טכני מודרני שצובר פופולריות. הייחוד של מעתק אוניברסלי הוא בהתאמה שלו לדגמים רבים. אם צריך להחליף אותו ולהתקין אחד חדש, אפשר למצוא את הרכיב הרלוונטי ללא בעיה.
בסדרת הדגמים SLR שישה זוגות אופניים. לאופניים מערכת מרכזית מבית שימנו (Shimano), מלבד האופציה היקרה ביותר, SLR 9.8, שמצוידת במערכת SRAM. חברת בורדמן מציעה גם גרסת נשים עם מערכת מרכזית שימנו טיאגרה (Shimano Tiagra) וגלגלים מקוריים (Boardman RD).