אופני ג'איינט עם מנוע חדש
חברת האופניים ג'איינט משיקה דגם חשמלי חדש, אקספרשן (Giant Expression E+). האופניים בעלי השלדה הנמוכה מכוונים בעיקר לרוכבים עירוניים. הם זמינים בשלוש אופציות, כשליקרה שבהן מערכת הינע שעובדת עם הנעת חגורה במקום שרשרת מבית גייטס (Gates Carbon) ותיבת הילוכים של שימנו (Shimano). לכל הגרסאות מנוע חדש מבית סינקדרייב (SyncDrive Core), ונפח הסוללות משתנה בין 500 ל-600 ואט שעות, בהתאם לדגם האופניים.
ממבט ראשון, אופני ג'איינט לא נראים כדגם הכי חדשני. סוללה מובנית שמשולבת בתוך השלדה רק באופן חלקי מעניקה לאופניים מראה מיושן במקצת. אבל אם מסתכלים מעבר לזה, שילוב של מזלג SR, זווית צינורות שלדה משוחררת וצמיגי שוולבה (Schwalbe), מרמזים על הוורסטיליות של האופניים. אופני ג'איינט אקספרשן מותאמים הן לרכיבות עירוניות והן ליציאות לשטח.
האג'נדה הכללית של הדגם החדש של ג'איינט היא נוחות רכיבה. לכל הדגמים מוט היגוי רחב (660 מ"מ) עם ידיות ארגונומיות ומושב רכיבה נוח מבית סלה (Selle Royal).
המנוע החשמלי מבית סינקדרייב הוא מערכת קומפקטית שמכוונת לעבודה אפקטיבית ולהתאמה של האופניים להרגלי רכיבה. טכנולוגיית סיוע חכם (Smart Assist) עם שישה חיישנים עוזרת לאופניים לזהות את מסלולי הרכיבה, את העליות ואת הירידות במסלול. המנוע מתאים את אספקת העוצמה למצב הרכיבה. המערכת החכמה גם מסירה מהרוכב את האחריות להחלפת מצבי רכיבה והילוכים. לפי ההשקפה הטכנולוגית של ג'איינט, מערכות חכמות אמורות להביא לרכיבה אינטואיטיבית ולחסוך סוללה.
המחיר של אופני ג'איינט אקספרשן נע בין 3,370 ל-4,250 דולרים. לשלוש הגרסאות של האופניים החדשים אותו מנוע חשמלי והן מבוססות על אותם מתלה וגלגלים. ההבדל העיקרי ביניהן הוא במבנה של מערכת ההינע ומערכת הבלמים בגרסה E+2. מערכת הבלמים מסופקת על ידי חברת טקטרו (Tektro). בגרסאות האחרות מותקנים בלמים מבית שימנו (Shimano).