NielsenIQ חוברת ל-SPAR International
NielsenIQ (NIQ), חברה מובילה בתחום המודיעין הצרכני, הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם SPAR International BV לקידום השילוב של שירותי NIQ Spaceman. חברת NIQ תציע את שירותי ניהול השטח שלה לארגוני SPAR בארצות מסביב לעולם כדי לשפר את מיצוב השוק של כל שותפי הארגון הקמעונאים.
SPAR היא הקבוצה ההתנדבותית המובילה והגדולה ביותר של קמעונאים וסיטונאים המופעלים והנמצאים בבעלות עצמאית, אשר משתפים פעולה במסגרת מותג SPAR. בקבוצה יותר מ-13,984 חנויות ביותר מ-48 ארצות. SPAR International BV אחראית על פיתוח רשת SPAR ברחבי העולם ועל הטמעת שיפורי תחרותיות, יצרניות ורווחיות בקרב השותפים הקמעונאים והסיטונאים שלה.
חבילת NIQ Spaceman מאפשרת תהליך פלנוגרמי אוטומטי ומשולב עם מודולים מגוונים לתמיכה בדרישות הלקוח יחד עם ניתוח ביצועים והזדמנויות ברחבי הפלנוגרמות כדי לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בנוגע לקידום מכירות. שילוב של נתונים פלנוגרמיים עם חידוש מלאי ומערכות עסקיות נוספות מפשט את התפעול היומיומי ומשפר את היעילות.
"שיתוף פעולה זה מספק לנו הזדמנות מלהיבה לתמוך בכל ארגוני SPAR country לצורך מיטוב שטח המדף שלהם וטיפוח צמיחה בשווקים מגוונים. מינפנו את הניסיון שלנו בעבודה עם שותפים נבחרים בעבר, והצלחנו להניע צמיחה באמצעות יישום של אסטרטגיות יעילות לניהול השטח", אמר סיימון טרוט, ראש אנליטיקה, NIQ.
המבחר המשתנה של מוצרים ושינויים בהעדפות הקונים מביא לתפקיד חשוב של הטכנולוגיה ביצירת פלנוגרמות. NIQ Spaceman נמצא בשימוש נרחב ב-79 ארצות, בקרב יותר מ-2,000 יצרנים FMCG ושאינם FMCG ובקרב משווקים קמעונאים ברחבי העולם. השימוש בתוכנה זו הביא לשיפור של 35-10 אחוזים במכירות של לקוחות NIQ. הוא שיפר את מבחר המוצרים והקטין את המצאי בשיעור של 30-10 אחוזים.
"אנו שמחים לשתף פעולה עם NIQ ולספק לארגון הארצי הגלובלי שלנו גישה לפתרון זה. התוכנה החדשנית של NIQ Spaceman מעצימה את שותפינו ומאפשרת להם לרתום את העוצמה שבתובנות מונעות נתונים לצורך קבלה של החלטות מיודעות בנוגע להקצאות השטח שלהם ומיצוב המוצרים. שיתוף פעולה זה מדגיש את מחויבות החברה כלפי שותפיה באספקה של פתרונות מובילים המניעים את ההצלחה שלהם", אמר טום רוז, ראש ענף תפעול, SPAR International.