P&G פרוקטר אנד גמבל חושפת תוכניות לקידום נרחב של מותגים מובילים באולימפיאדת הנכים שתיערך בפריז ב-2024
פרוקטר אנד גמבל Procter & Gamble, שותפה באולימפיאדת הנכים, הודיעה על תוכניות לקידום נרחב של מותגי משק בית ומותגים לשימוש אישי במסגרת המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים שייערכו בשנת 2024 בפריז, כולל שיווק מותגים בהשראת האולימפיאדה וקמפיינים בחנויות, שותפויות עם ספורטאים במימון מותגים וכן מוצרים ושירותים משלימים לספורטאים בכפר האולימפי במהלך האירוע שיתקיים בפריז ב-2024.
לפני האולימפיאדה של פריז ב-2024 ובמהלכה, למעלה מ-30 מותגי P&G יגיעו אל מיליארדי צרכנים מקרב הצופים מארצות בכל העולם, זאת בדרכים רלבנטיות שיתנו דגש על עליונות הביצועים של המוצר. מותגי הבית והמותגים לשימוש אישי של P&G, אשר מקבלים השראה מהביצועים המעולים של הספורטאים הטובים בעולם, יוצאים בקמפייני שיווק המותאמים למשחקים האולימפיים והפאראולימפיים ויציגו את המוצרים בעלי הביצועים הטובים ביותר ביניהם חיתולי פמפרס, אבקת כניסה אריאל, Fairy, סכין גילוח ג'ילט, תחבושות Alwaysף שמפו של Head & Shoulders
Oral-B ועוד. לכל אחד מהמוצרים המובילים בקטגורייה שלו יושק קמפיין פרסם ייעודי.
"מדי יום, מותגי P&G מציעים לצרכנים מוצרים חזקים עליהם אפשר לסמוך שיעמדו בדרישות ההיגיינה האישית ומשק הבית שלהם ושל בני משפחותיהם", אמר מארק פריטצ’ארד, הממונה הראשי על מותגים ב-P&G. "עובדה זו העניקה לנו השראה להראות כיצד המוצרים הללו, בעלי הביצועים החזקים, משרתים את הספורטאים, את בני המשפחה ואת המעריצים ומאפשרים להם להתמקד בהישגים האישיים שלהם על בימת המשחקים האולימפיים והפאראולימפיים או ברגעים היומיומיים והחשובים של החיים".
קמפייני השיווק הללו של מותגי P&G, בנוסף לדברים אחרים, ייהנו מתמיכה בחנויות וברשתות קמעונאיות של למעלה מ-150 משווקים קמעונאים בלמעלה מ-40 ארצות ברחבי העולם. בסדרת המשחקים האחרונים, P&G והמשווקים הקמעונאיים שיתפו פעולה והפכו את המשחקים האולימפיים והפאראולימפיים לפלטפורמה רלבנטיות במיוחד אשר מעודדת צרכנים להגיע לצמיחה וליצירת ערך. המשחקים רלבנטים במיוחד באזור הארץ המארחת, ובמסגרת פריז 2024 המותגים מופעלים בחנויות קמעונאיות ברחבי אירופה מאחורי הקמפיין "Everyday Champions" והם מציעים מוצרים אשר יפיקו את המרב מדי יום לעמידה בצורך של הספורטאים, בני משפחותיהם והמעריצים בתחום ההיגיינה האישית ומשק הבית - בדיוק כפי שהספורטאים האולימפיים והפאראולימפיים נותנים מעצמם את המיטב לספורט.
במהלך המשחקים, מותגי P&G יציעו לספורטאים יותר שירותים ומוצרים משלימים מאי פעם, מה שיאפשר להם להתמקד במצוינות כשהם עושים את צעדיהם על הבמה הגדולה בעולם. מותגי P&G יתנו מענה לצורך היומיומי של למעלה מ-22,000 ספורטאים ואנשי צוותם בכפר האולימפי, ויציעו מוצרים ושירותים נגישים ומכלילים, לדוגמה, פעוטון הכפר של Pampers: בפעם הראשונה במסגרת המשחקים האולימפיים והפאראולימפיים, Pampers יוצרת סביבה נוחה ונעימה עבור ספורטאים הורים אשר תאפשר להם להתחבר לתינוקות ולפעוטות שלהם וליהנות יחדיו מרגעים יקרים בכפר האולימפי של פריז 2024. הפעוטון יציע מרחב למשחקים ולזמן משפחה וייתן מענה לתינוקות ולצורכי ההחתלה שלהם עם החיתולים והמגבונים האיכותיים ביותר של Pampers.
"מדהים לראות כיצד מותגי P&G מצליחים להבין מהם הדברים החשובים ביותר עבור ספורטאים וכיצד הם עומדים לצידם בצורה משמעותית במהלך המשחקים האולימפיים והפאראולימפיים", אמרה דאמה לאורה קני, אשר זכתה בשש מדליות אולימפיות. "עבור ספורטאים שהם גם הורים, החיבור לתינוקות שלהם במרחב נגיש כמו Village Nursery עם Pampers יהיה משאב מדהים אשר יספק את התמיכה החשובה הזו לספורטאים האולימפיים והפאראולימפיים במהלך תקופת המשחקים".
P&G וכן מותגי P&G חוברים גם ללמעלה מ-100 מהספורטאים הטובים בעולם, הם תומכים במאמציהם על המגרש ומחוצה לו במגוון דרכים, כולל העמדת משאבים פיננסיים ואף הענקת מלגות למטרות הצדקה המועדפות עליהם באמצעות התוכנית Athletes for Good. הרשימה המלאה של ספורטאי P&G כוללת 17 ארצות ו-37 ענפי ספורט וכוללת את החברים הבאים:
- קלריס אגבגננונו, ג'ודו, צרפת, יחד עם Pampers, Ariel ו-Oral-B;
- זוכה מדליית הזהב נייק קימן, BMX, הולנד, יחד עם Gillette;
- מארי אמילי לה פור, לה שלוש מדליות זהב מאולימפיאדת הנכים בצרפת, יחד עם Always;
- אלקסיס הנקינקנט, זוכת מדליית הזהב באולימפיאדת הנכים, טריאטלון הנכים, יחד עם Braun, Gillette, Head & Shoulders, ו-Oral-B;
- אנסטסיה פגוניס, זוכת מדליית הזהב באולימפיאדת הנכים בשחייה, ארה"ב, יחד עם Venus;
- לידיה ג'קובי, זוכה בשתי מדליות אולימפיות בשחייה, ארה"ב יחד עם Venus;
- וונג שון, זוכה במדליית זהב אולימפית בשחייה, מסין, יחד עם Safeguard.
צילום: Business Wire