מגה לוגיסטיקה
חדשות
חדשות מזון
לעמוד קודם

תאגיד מארס רוכש מותג של חטיף פירות

10/01/2023
זמן קריאה: 0.5 דק'

תאגיד המזון מארס (.Mars Inc), האחראי למגוון מותגי מזון בינלאומיים, בהם חטיפי שוקולד מארס וסניקרס (Snickers), מכריז על רכישת מותג חטיפי הפירות טרו פרו (Tru Fru). חטיפי טרו פרו מיוצרים מפירות שלמים שנטבלו בשוקולד. הם נמכרים הן במצב רגיל והן בגרסה מוקפאת. מחקרים מלמדים שמכירות המוצר עלו פי חמישה מאז ההשקה שלו ב-2017. המותג הוקם בווסט ואלי סיטי (West Valley City) ומעסיק כ-50 עובדים נכון להיום.

ראש מחלקת חטיפים גלובלית של מארס, אנדרו קלארק (Andrew Clarke), התייחס לרכישה: "אנחנו מצרפים את אחד ממותגי החטיפים הכי חדשניים בארצות הברית. טרו פרו הוא תוספת מעולה וטבעית למגוון החטיפים הבריאים שלנו. יכולות השיווק שלנו יעזרו למותג להתקדם ולממש את הפוטנציאל העצום שלו."

גם מייסד המותג, בריאן נוויל (Brian Neville), מסר הודעה לתקשורת בעקבות ההצטרפות לתאגיד מארס: "אנחנו מצטרפים למשפחת מארס ונעשים חלק ממותגים של חברה גדולה ומוערכת. עקבנו אחרי שיטות הפעילות של החברה ומאמצי השיווק שלה שנים רבות. מארס חולקת את התשוקה שלנו לחטיפים בריאים יותר ומזדהה עם הערכים שלנו."

טרו פרו ימשיך לפעול בתור מותג חטיפי פירות עצמאי תחת החסות של תאגיד מארס.

 


מקור: www.ien.com

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן