SAP מחזקת יכולות שיתוף עם כלי AI
SAP חשפה חידושים פורצי דרך בתחום הבינה המלאכותית בבסיס המערכות לניהול עסקי שמניעות 87% מהמסחר העולמי, תוך שהיא מציבה את כלי הבינה המלאכותית שלה Joule במרכזה של דרך חדשה בהתנהלות עסקית. בכנס SAP TechEd 2024 השנתי של החברה הכריזה SAP על יכולות חדשות ועוצמתיות שמשלימות ומרחיבות את Joule, כולל סוכני AI הניתנים לשיתוף והכוללים מיומנויות מותאמות אישית להשלמת משימות בין-תחומיות מורכבות.
חידוש אחר שהוצג הוא SAP Knowledge Graph, פתרון המסייע למפתחים להבין טוב יותר ולהפיק את הערך המלא של נתוני SAP על ידי חיבורם להקשר עסקי. פתרון גרף הידע החדש של SAP, שיהיה נגיש דרך SAP Datasphere ו-Joule ברבעון הראשון של 2025, יעניק למשתמשים הבנה עסקית טובה יותר על ידי מיפוי קשרים והקשרים בין הנתונים הרבים במערכות SAP, ויעצים ארגונים לקבל החלטות טובות יותר עם הנתונים שלהם. הפתרון מפחית במידה רבה את המורכבות של מידול נתונים ידני, ומפחית את הסיכון לתוצאות לא מדויקות או לא רלוונטיות.
כמו כן הוצגו כלים חדשים למפתחים, המסייעים להם להמשיך להניע חדשנות בתחום הבינה המלאכותית העסקית. יכולות חדשות כגון הסבר קוד וחיפוש תיעוד ב-SAP Build, יקצרו את זמן הפיתוח של מפתחי Java ו-JavaScript.
"החדשנות של SAP מניעה תוצאות עסקיות אמיתיות, וההתקדמות שהצגנו עוזרת ללקוחות לרתום את העוצמה של בינה מלאכותית, נתונים ופתרונות פיתוח חדשים כדי לזרז צמיחה", אמר מוחמד עלאם, חבר מועצת המנהלים, צוות הנדסת המוצר ב-SAP. "בהסתמך על המומחיות העסקית והטכנולוגית חסרת התקדים של SAP, חידושי הבינה המלאכותית שהכרזנו עליהם ב-TechEd, יוצרים שותפות חדשה בין אדם לבינה מלאכותית כדי לשנות את התהליכים בעסקים המודרניים."
כשנה לאחר השקתו, Joule מסמן מתווה ברור באופן שבו עסקים צפויים להתנהל, ומוטמע עמוק יותר בפתרונות החברה. SAP מציגה סוכני AI שיתופיים לכלי שכבר מדבר בשפה של עסקים מודרניים ומרחיב את היכולות של Joule כדי לתמוך ב-80% מהמשימות העסקיות הנפוצות ביותר במערכות SAP.
מערכות שיתופיות מרובות סוכנים משלבות סוכני AI מיוחדים כדי להתמודד עם משימות ספציפיות. המערכות מאפשרות לשתף פעולה בין מנהלים בתהליכי עבודה מורכבים, תוך התאמת האסטרטגיות הארגוניות כדי לעמוד ביעדים משותפים. SAP מעצימה את Joule עם מספר סוכני בינה מלאכותית שיתופיים שישלבו את המומחיות הייחודית שלהם בין פונקציות עסקיות כדי לבצע תהליכי עבודה מורכבים באופן משותף. סוכני AI אלו יגבירו את הפרודוקטיביות על ידי איחוד ידע ומידע, ומתן אפשרות לעובדים להתרכז בתחומים שבהם כושר ההמצאה האנושי משגשג.
במהלך TechEd הציגה SAP שני מקרים של שימוש ב-AI: מקרה של שימוש בכלי AI אוטונומיים כדי לנתח ולפתור מחלוקות בניהול העסקי, כולל חשבוניות שגויות וחסרות, זיכויים שלא הוחלו ותשלומים שנדחו או כפולים, ומקרה של שימוש בסוכני AI אוטונומיים כדי לייעל תהליכים פיננסים מרכזיים כגון אוטומציה של תשלומי חשבונות, עיבוד חשבוניות ועדכונים פיננסים, תוך טיפול מהיר בחוסר עקביות או שגיאות.
Joule - כלי AI של SAP. צילום: SAP