קבוצת תדהר משיקה את אפליקציית שירות הלקוחות הדיגיטלית
תדהר השיקה אפליקציית לקוחות חדשה שתלווה את רוכשי הדירות מרגע הרכישה, דרך תכנון הדירה, בעת קבלת המפתח ולאורך כל תקופת הבדק והאחריות. מדובר במהלך שממשיך את המהפכה שהובילה תדהר בשנים האחרונות עם שיטת תדהר ועם הצעת האחריות המורחבת ל-10 שנים. מהלך שמעניק לרוכשים שקט נפשי וביטחון לאורך זמן, ושינה את כללי המשחק בענף הנדל"ן.
האפליקציה החדשה היא צעד נוסף בחיזוק הקשר של החברה עם לקוחותיה ונועדה להפוך את התקשורת עם הלקוחות לנוחה, מהירה ושקופה יותר. האפליקציה מאפשרת מעקב אחר התקדמות הפרויקט והדירה, ניהול מסמכים ומצבי חשבון, תיאום פגישות עם אנשי המקצוע בלחיצת כפתור, וקבלת תזכורות חשובות לכל אורך התהליך. כל זאת, במטרה להעצים את תחושת השליטה, הוודאות והביטחון של הלקוחות לאורך כל הדרך.
האפליקציה מציעה ללקוחות רמת שקיפות גבוהה, גישה נוחה למידע ועדכונים שוטפים, שליטה בתהליך ורמת ודאות גבוהה. כל אלה תורמים לחיזוק הקשר עם הלקוחות, לבניית אמון ושביעות רצון גבוהה.
את האפליקציה קבוצת תדהר פיתחה יחד עם חברת mint - חברת הטכנולוגיה של קבוצת פובליסיס, שמפתחת ומובילה פתרונות דיגיטליים מתקדמים עם התמחות בפלטפורמות נאמנות, תשלומים, שירותים חכמים ו-Ai.
אורי לוין, מנכ"ל תדהר: "השקת אפליקציית הלקוחות החדשה היא שלב נוסף במימוש החזון שלנו בקבוצת תדהר - להעניק ללקוחותינו את השירות האיכותי והמתקדם בענף הנדל"ן. שילוב האפליקציה עם הצעת הערך הייחודית של הקבוצה, אחריות המורחבת ל-10 שנים, משנה את חווית הלקוח וממצבת את תדהר כמובילת חדשנות השמה את הלקוח במרכז העשייה. אנו מחויבים להוביל את ענף הנדל"ן תוך שילוב טכנולוגיה מתקדמת, שירות יוזם ומותאם אישית, ושקיפות מלאה לכל אורך הדרך. מתוך הבנה שחווית הלקוח מתחילה הרבה לפני קבלת המפתח ונמשכת שנים רבות אחריו. קבוצת תדהר תמשיך לפעול למען לקוחותיה, לייצר להם ערך משמעותי עם 10 שנות אחריות על הדירה וליצור בתים שאנשים אוהבים, המבטיחים להם חיים טובים, בריאים ובטוחים".
האפליקציה זמינה להורדה ב-APP STORE וב-GOOGLE PLAY.