מגה מבנים
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

תהליכי שירות פיננסים מבוססי AI באלדר משכנתאות

28/01/2025
זמן קריאה: 2 דק'

אלדר משכנתאות, חברת ייעוץ המשכנתאות מהמובילות בישראל, הציבה לה יעד להיות החברה הראשונה בתחום ייעוץ המשכנתאות אשר משתמשת במודלים מתקדמים של AI. אלדר משכנתאות מובילה חדשנות טכנולוגית אשר מביאה לשיפור ממשי בתהליכי השירות ללקוחותיה. החברה מטמיעה טכנולוגיה מהפכנית המגיעה מעולמות הרכב האוטונומי ומותאמת לעולם הפיננסי באמצעות מודלי שפה חכמים (NLP). המערכת החדשה תדע להבין שפה אנושית, לנתח נתונים מורכבים ולהציע פתרונות מותאמים אישית.

מודלי שפה חכמים (NLP): המערכת יודעת להבין שפה אנושית, לנתח נתונים מורכבים ולהציע פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח. NLP הוא תחום ספציפי בתוך עולם ה-AI, שמאפשר למערכות "להבין" שפה אנושית - טקסט כתוב או מדובר.

באמצעות NLP, מחשבים יכולים לנתח ולפרש שפה - לזהות את ההקשר מאחורי מילים ומשפטים; לנהל שיחות - לתקשר עם אנשים באופן דינמי, כאילו מדובר בשיחה בין בני אדם; להסיק מסקנות - לזהות מגמות או להבין נתונים מורכבים מתוך טקסטים; לזהות עיכובים, בעיות או מגבלות בתהליך ולהציע פתרונות מתקדמים, בדיוק כמו שרכב אוטונומי מזהה מכשול ומנווט סביבו.

נדב פסנדי, מנכ"ל אלדר משכנתאות, מסר: "אלדר משכנתאות מסמנת את הכיוון החדש בענף המשכנתאות ומתחילה לשנות את חוקי המשחק. אנו לא רק מספקים שירותי ייעוץ ברמה הגבוהה ביותר אלא גם מטמיעים טכנולוגיות מתקדמות מעולמות הבינה המלאכותית והרכב האוטונומי, שמציבות אותנו בחזית החדשנות. הטכנולוגיה מפחיתה טעויות אנוש, מנהלת אוטומציה של משימות טכניות ומפנה את הצוותים להתמקד ביצירת ערך אמיתי ללקוחות."

זו פריצת דרך טכנולוגית ביצירת שיחה אוטונומית ברמה אנושית, משולבת עם פעולות מדויקות. בליבת המערכת נמצאת "מכונת מצבים" המאפשרת ניווט חלק בין המחשבות של הסוכנת למשימות שהיא מבצעת, תוך שמירה על הקשר, הגיון, דיוק ואמינות ברמה גבוהה.

הממשק החדש הוא "ארכיטקטורה קוגניטיבית" המדמה תהליכי חשיבה אנושיים ובכך מאפשרת לקלוט דיבור טבעי ולהשיב בדיבור טבעי. אבל מעל הכול, הוא יכול לא רק לענות במילים אלא גם לבצע פעולות על ידי חיבור לכל תוכנה שמאפשרת לתוכנות חיצוניות לתקשר איתה. מדובר בסוכן בינה מלאכותית העובד ממש כמו בני אדם.

הטכנולוגיה מזהה עיכובים, בעיות או מגבלות בתהליך, ומציעה פתרונות מתקדמים, בדיוק כמו שרכב אוטונומי מזהה מכשול ומנווט סביבו. השירות החדש יינתן 24/7 מכל מקום ובכל זמן בזמינות מלאה, גם מהנייד. המערכת תציג ללקוחות את כל המידע באופן ברור ומובן, ותבטיח חוויית לקוח נוחה. מעבר לכך, הטיפול בלקוח יהיה מיידי, והתוצאות מיידיות. הטכנולוגיה תפחית טעויות אנוש, תנהל אוטומציה של משימות טכניות ותיצור הפניות לליווי אישי ומקצועי.

מדובר בבשורה חסרת תקדים לשוק המשכנתאות. אם הבקשה למשכנתה אינה מאושרת, הלקוח יקבל מיד את כספו בחזרה.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן