מגה מיכשור
חדשות
חדשות הייטק
לעמוד קודם

פתרון ה-AI-first Contact Center as a Service (CCaaS) של אודיוקודס הוסמך רשמית לסביבתMicrosoft Teams

09/08/2023
זמן קריאה: 2.5 דק'

אודיוקודס, ספקית מובילה של פתרונות תקשורת קולית, מוצרים ושירותים עבור סביבת העבודה הדיגיטלית וחוויית הלקוח, הודיעה שפתרון ה-Voca CIC שלה קיבל אישור הסמכה רשמי ע"י מיקרוסופט כפתרון Contact Center לעבודה בסביבת Microsoft Teams.

פתרון ה-Voca CIC של אודיוקודס מבוסס על Microsoft Teams ומציע מערכת מודרנית בשוק חוויית הלקוח (Customer Experience). הפתרון נבנה בגישת AI-first, ומספק אינטגרציה הדוקה בין מערכת שירות הלקוחות לתשתית התקשורת המסופקת ע"י Microsoft Teams Phone. אינטגרציה זו ממנפת את החיבוריות הקיימת בארגון על-בסיס Microsoft Teams, על-מנת לספק חיבוריות מיידית ואיחוד פלטפורומות אמיתי של Unified Communications ו-Contact Center.

כאשר פתרון Voca CIC מותקן מעל Microsoft Teams, כל משתמש של Microsoft Teams יכול לתפקד כנציג שירות פוטנציאלי. הפתרון רלוונטי במיוחד עבור מחלקות פנימיות בארגון, המספקות שירות ללקוחות חיצוניים וכן למשתמשים פנים-ארגוניים, שלעיתים רבות מוצאות עצמן ללא נגישות ליכולות הרלוונטיות.

"עם שנים של ניסיון ואחיזה בעולם ה-Voice של Microsoft Teams, אנו נרגשים להוסיף לפורטפוליו שלנו פתרון שירות לקוחות מודרני שפותח בגישת AI-first עם יכולות זיהוי קולי והבנת שפה טבעית מובנות, שיעצים את חווית הלקוח (CX) וכן את חוויית העובד (EX) בארגון", אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס.

 

 

Voca CIC פועל כתוסף משלים בסביבת Microsoft Teams. האיחוד בין פלטפורמות תקשורת אחודה כמו Microsoft Teams לבין מערכות Contact Center הוא מגמה חדשה שאנו מזהים בתעשייה. Voca CIC הוא הכלי החדש המוביל שלנו למימוש ההזדמנות העסקית המשמעותית הזו.

קבלת אישור ההסמכה הרשמי מצד מיקרוסופט מאפשרת לנו להעמיק ולבסס את חדירת השוק שלנו, ולספק חוויית לקוח אמיתית בסביבת Microsoft Teams, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בנושאי אבטחה, תמיכה ושירותים מקצועיים העומדים בשורה אחת עם הפתרונות המובילים בפורטפוליו שלנו."

חברות רבות מחפשות בעת הזו לחדש ולרענן את סט היכולות שלהן בעולם שירות הלקוחות, מבלי להתפשר על הפשטות והיעילות הנלוות לאימוץ מערכת תקשורת אחודה כמו Microsoft Teams. פתרון Voca CIC עושה שימוש ביכולות אוטומציה דרך ממשק ויזואלי לבניה פשוטה ואינטואיטיבית של אינטראקציה בשירות עצמי, המתבסס על כלי AI וזיהוי קולי מודרניים. על-מנת לספק חיבוריות ישירה לכלל הארגון ולהנגיש את הפתרון לכל עובד, Voca CIC מאפשר ניתוב חכם של שיחות המבוסס על פעילות המשתמשים ב-Microsoft Teams, לצד ניתוח וניטור הפעילות במוקדים השונים בזמן אמת.

פתרון Voca CIC מוצע כשירות מנוהל ע"י אודיוקודס כחלק מ-AudioCodes Live for Microsoft Teams.

הפתרון זמין לפיילוט ללא תשלום של 30 יום דרך אתר החברה, בתור אפליקציה בחנות האפליקציות של Microsoft Teams, וכן כאפליקציית Microsoft AppSource. לקוחות המעוניינים בהתנסות מהירה יכולים לבנות מוקד שירות המשלב יכולות AI בתוך דקות ספורות, עם מספר טלפון מאודיוקודס להערכה מיידית.

 

 

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
בטעינה...
כותרת
תוכן