Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
Tealium הודיעה כי היא אחת מפלטפורמות נתוני הלקוחות (CDP) הראשונות שמתחברות בצורה חלקה ל-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake, ומציעה יכולות מובילות תעשייה לאיסוף ותפעול נתוני לקוחות. ה-CDP של Tealium, עם העוצמה של Snowflake, מייעלת את תהליך הנחיתה של נתוני התנהגות לקוחות עם שיהוי נמוך ב-Snowflake Data Cloud כדי ליזום אנליטיקות ושימוש בבינה מלאכותית ליצירת תמונת לקוחות ב-360 מעלות, וכדי לאפשר לארגונים לשרת טוב יותר את הלקוחות שלהם ולגרום למעורבותם.
"הנתונים שלכם נמצאים בליבה של כל אסטרטגיית חוויית לקוחות (CX). CDP ופלטפורמות נתונים בענן הם זרזים רבי עוצמה לניהול, אנליטיקה ותפעול נתוני לקוחות מוצלחים כדי להשיג זאת. ולמרות שהם ייחודיים בפני עצמם, יחד, הם הופכים לכוח רב עוצמה. זו הסיבה ש-Tealium ו-Snowflake באמת טובים יותר ביחד, ומספקים מרכז נתונים מרוכז בהסכמה המשלבת את היתרונות של נתונים היסטוריים, התנהגות בזמן אמת וגמישות מרבית", אומר בוב פייג', מנהל מוצר ראשי ב-Tealium.
גישה בזמן אמת לנתוני לקוחות חיונית לארגונים שרוצים להישאר תחרותיים ולספק חוויות לקוח יוצאות דופן. האינטגרציה של Tealium עם ה-API של Snowpipe Streaming מאפשרת לעסקים ללכוד, לעבד, לנתח ולתפעל נתונים ביעילות. שילוב רב עוצמה זה מאפשר לארגונים לגלות תובנות חשובות, לשפר התאמות אישיות ולקבל החלטות מונעות נתונים, בסופו של דבר להניע צמיחה ואת שביעות הרצון של הלקוחות.
האינטגרציה ממנפת את העוצמה של CDP בזמן אמת בשילוב עם מנוע הביצועים האלסטי של Snowflake כדי להניע יכולות נתוני לקוחות, כולל:
- יצירת תצוגות לקוח אחודות מובילות לפעולה כדי לתפעל מעורבות בזמן אמת, תוך מינוף נתוני זהות משופרים ב-Snowflake;
- תפעול ותדלוק יוזמות בינה מלאכותית בכל תשתית הנתונים;
- צמצום עד למינימום של בזבוזי הזמן בגל אי תאימות נתונים לקבלת תובנות אסטרטגיות ואיכותיות יותר;
- צמצום הסיכון הרגולטורי על ידי אפשור איסוף ותפעול של נתונים בהסכמה, וכיבוד העדפות הפרטיות של הלקוחות לאורך כל המסע;
- שפרו את החזר ההשקעה והשגת יעדים עסקיים באמצעות מדידה משופרת וקבלת החלטות מונחית נתונים;
"בעת שהשימוש בעוגיות צד שלישי הולך ומתפוגג ותקנות הפרטיות מתעצמות, הדרישה לפתרונות נתונים מאובטחים בזמן אמת שקודם כל תומכים בפרטיות, אף פעם לא הייתה גדולה יותר", אמר אוניל גונאוורדנה, ראש מחלקת ניהול מוצרים, שיווק נתוני ענן, ב-Snowflake. "ה-CDP המתקדם של Tealium עם ניהול הסכמה, המשולב ב-Snowpipe API של Snowflake, מספק לארגונים גישה מיידית לנתונים נקיים ואיכותיים מצד ראשון. מעבר לכך שהקישוריות החלקה הזו מאיצה את קליטת נתונים עבור הבינה המלאכותית, ומשפרת את חוויית הלקוח, היא גם מבטיחה שהשימוש בנתונים יישאר תואם לסביבת האנליטיקה החזקה של Snowflake, ומעלה את רמת אסטרטגיות נתוני הלקוחות עם אבטחה ויעילות ללא תחרות".
האינטגרציה הזו גם מציידת את הצוותים בגמישות מורחבת, ומאפשרת להם להעצים את נתוני הלקוחות באמצעות בינה מלאכותית, ולספק למודלים נתונים נקיים ומוסכמים. כאשר לכל עסק יש מנדט בינה מלאכותית, האתגר הגדול ביותר שצריך להתמודד עמו במהלך האימוץ הראשוני הוא הגישה לנתונים שמוכנים לשימוש הבינה המלאכותית. האינטגרציה של Tealium ו-Snowflake אוכפת איכות נתונים וממשל משופרים התומכים ביישום בינה מלאכותית מוצלח ברחבי הארגון.
Tealium מארחת את כנס Digital Velocity השנתי שלה בסן דייגו בתאריכים 10-12 ביוני 2024. ביום שלישי, 11 ביוני, פטריק קרוסבי, מנהל בכיר לברית שותפים טכנולוגים ב- Snowflake, ידבר במושב על "הנעת צמיחה באמצעות שילוב נתונים: CDPs וענן נתוני השיווק של Snowflake בתיאום"