מגה מיכשור
ניוזלטר מגה מיכשור
ניוזלטר מגה מיכשור 34
לעמוד קודם

אלף רוכשת את עסקי הפרסום הדיגיטלי של Entravision

14/07/2024
זמן קריאה: 1.5 דק'

Aleph Group, מובילה העולמית בחיבור פלטפורמות מדיה דיגיטלית גלובליות מובילות עם מפרסמים וצרכנים בשווקים מתעוררים, השלימה את רכישת Entravision Global Partners (EGP), היחידה העסקית לשותפות מסחרית דיגיטלית של Entravision Communications Corporation.

מהלך אסטרטגי זה מרחיב במידה רבה את טביעת הרגל הגלובלית של Aleph ומבסס את מעמדה כנקודת הגישה היחידה לפלטפורמות מדיה דיגיטלית גלובליות המבקשות להגיע לקהלים ברחבי אמריקה הלטינית, אסיה-פסיפיק (APAC), המזרח התיכון, אפריקה ואירופה. Aleph מגיעה כעת ליותר מ-140 מדינות ומעצימה יותר מ-60 פלטפורמות מדיה דיגיטלית ויותר מ-26,000 מפרסמים עם גישה חסרת תקדים לקהל משולב של שלושה מיליארד צרכנים.

יתרונות עיקריים של הרכישה:

  • פריסה גלובלית ללא תחרות: באמצעות רכישה זו Aleph מחזקת את נוכחותה ב-29 שווקים דרך דרום מזרח אסיה (לשעבר MediaDonuts), אמריקה הלטינית ומרכז אמריקה (לשעבר Cisneros Interactive), ומרחיבה את קשריה עם שותפים כגון טיקטוק, X (לשעבר טוויטר), ספוטיפיי, פינטרסט, קריטאו וסנאפצ'ט.
  • שווקים שהתחזקו בעקבות רכישה זו:
    אמריקה הלטינית - מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, קולומביה, צ'ילה, פרו, פורטו ריקו, אקוודור, הרפובליקה הדומיניקנית, גואטמלה, קוסטה ריקה, אורוגוואי, פנמה, בוליביה, פרגוואי, ניקרגואה, הונדורס, אל סלבדור.
    אסיה פסיפיק: הודו, אינדונזיה, תאילנד, פיליפינים, מלזיה, וייטנאם, סינגפור, דרום קוריאה, טייוואן, הונג קונג, מונגוליה.

גסטון טרטוטה, מנכ"ל ומייסד קבוצת Aleph, אמר: "רכישת הפעילות הדיגיטלית של Entravision היא ציון דרך חשוב בעבור Aleph. עם שורשיהם העמוקים בשוקי מפתח במרכז אמריקה ובשווקי APAC, רכישה זו משלימה את הרשת הגלובלית הקיימת שלנו. Aleph היא כיום המובילה העולמית היחידה והבלתי מעורערת המאפשרת שיווק דיגיטלי בכלכלות מתעוררות. כאשר Aleph מתקרבת לחגיגות 20 שנה להיווסדה בשנת 2025, אנו בונים עסק דורי ומצפים להמשך צמיחה והצלחה. המעבר מתוצר לא מקוון לתמ"ג מקוון מואץ, ואנו מחויבים להניע תקשורת דיגיטלית, תשלומים והדרכה בשווקים אלה."

המחויבות של קבוצת Aleph: משימת הליבה של Aleph Group היא להפוך את עולם הדיגיטל לנגיש יותר, לטפח צמיחה כלכלית ולהעצים קהילות באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית. רכישה זו מחזקת את מחויבותה של Aleph לספק פלטפורמת הדרכת מדיה דיגיטלית כדי לצייד אנשי מקצוע במיומנויות חיוניות ולטפח שיתוף פעולה ללא גבולות באמצעות צוות גלובלי של מומחים הדוברים יותר מ-60 שפות.

המודל העסקי הייחודי של Aleph מאפשר לשותפים להפיק רווחים ממלאי הפרסום הדיגיטלי שלהם באופן בלעדי בשווקים מתעוררים. מפרסמים מקומיים וגלובליים נהנים מנקודת גישה אחת, שבה Aleph מספקת הדרכה, מייצרת הכנסות ומטפלת בכל פעילויות התשלום חוצות הגבולות. הדבר מפשט את תהליך הפרסום בפלטפורמות גלובליות.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן