אגפא שירותי בריאות זוכה לתשבוחות בדו"ח KLAS Enterprise Imaging לשנת 2025
אגפא שירותי בריאות (AGFA HealthCare) זכתה להכרה מטעם KLAS Research על עלייה משמעותית בשביעות רצון הלקוחות. שביעות רצון הלקוחות מ- Enterprise Imaging VNA ומ- XERO Viewer של AGFA עלתה משמעותית ב-18 החודשים האחרונים, כאשר שני הפתרונות זכו בתואר Best in KLAS 2025.
עיקרי הדו"ח:
- הישגים משמעותיים: שביעות רצון הלקוחות מ-VNA של AGFA עלתה ב-13 נקודות בסולם של 100 נקודות במהלך 18 החודשים האחרונים - השיפור הגדול ביותר בפלח השוק. VNA וגם Viewer זכו בתואר הטוב מסוגם ב-KLAS 2025.
- ציונים מובילים: XERO Viewer השיג ציון של 90.0, ו-Enterprise Imaging VNA הגיע ל-87.4 נקודות.
- המלצות לקוחות: המשיבים שיבחו את AGFA על ביצוע בדיקות איכות טובות יותר ושדרוגים, שילוב חזק יותר של EHR וצפייה באינטרנט, ודיאלוג פתוח יותר. לקוחות ציינו גם שיפור בתגובתם, פגישות עם מנהלים וצוותי תיקי לקוחות פרואקטיביים.
- תחזית עתידית: לקוחות אופטימיים לגבי מפת הדרכים, עם ביטחון מיוחד בפיתוחים בתחום הענן והבינה המלאכותית.
לקוח אשר ממלא תפקיד ראש מחלקת רדיולוגיה אמר:
"התמיכה ושירות הלקוחות הכולל של AGFA Healthcare משתפרים, ואנחנו רואים ש-AGFA HealthCare הופכת למעורבת יותר. נראה שהם מנקים חלק מהאתגרים שהיו להם בשנים האחרונות ומסתכלים קדימה עם ענן ובינה מלאכותית. דיברנו איתם על פלטפורמת ה-RUBEE שלהם, ולמרות שאני לא בטוח מה צופן העתיד, טוב לראות את הכיוון שהם הולכים".
לקוח נוסף, מנהל PACS ציין גם הוא: "השוק נע לעבר הענן, אם כי אני לא יודע אם אנחנו מוכנים לעשות את הקפיצה הזו. מוקדם לומר, אבל אני יכול לראות אותנו מסתכלים על התאוששות מאסון ואולי דברים נוספים בהמשך הדרך. AGFA HealthCare היו טובים בשיחה איתנו על הדרך שלנו ולשתף במה שהם עושים. זה לא מרגיש כאילו השיחות האלה הן מנקודת מבט של מכירות. זה יותר מכך ש-AGFA HealthCare מוודא שאנחנו יודעים את האפשרויות שלנו. הם דיברו גם על בינה מלאכותית ועל הפלטפורמה, ואנחנו נחקור את זה כשנתחיל להוסיף בינה מלאכותית בעתיד".