מחזירים את התיירים לישראל ולכינרת
שמרית ברזילי, מנהלת השיווק בתיירות עין גב, יחד עם אלי כהן, נשיא התאחדות המלונות בישראל וסיון דטאוקר, מנכ"לית התאחדות המלונות בישראל, פתחו יחד את הביתן הישראלי ביריד התיירות מהגדולים בעולם, WTM בלונדון.
עקב המצב הביטחוני בשנתיים האחרונות והאנטישמיות בעולם, פחת מספר התיירים והצליינים לישראל, בעיקר לאזור הצפון והכינרת. ברזילי: "המגמה של משרד התיירות והתאחדות המלונות, וכלל המשתתפים מישראל, הינה לשדר רגיעה ולהזכיר את מגוון האטרקציות שמציעה ישראל למבקרים בה, לקבוצות מהקהילות היהודיות, וצליינים". ברזילי מציינת כי אלפי צליינים היו מתארחים בחודשי החורף בכפר הנופש עין גב וסביב הכינרת, והמטרה להחזיר את הביקורים לאזור הכינרת.
עוד ברזילי אומרת כי נקבעו לה מספר פגישות עם סוכני נסיעות מרכזיים בתערוכה ובמשרדי הסוכנויות הגדולות בלונדון וכי היא מקווה לטוב.
התערוכה הבינלאומית מתקיימת לאורך שלושה ימים בהשתתפות כ-46 אלף אנשי תעשיית התיירות - סוכני נסיעות, בתי מלון, חברות תעופה, אתרי תיירות ריזורטים ועוד מכל העולם ותצוגת 4,000 ביתנים, כולל הביתן הישראלי בחסות משרד התיירות בישראל, שהשנה מורגשת בו פעילות ונוכחות גבוהה יותר, בהשוואה לשנתיים האחרונות.
אלי כהן נשיא התאחדות המלונות בישראל עם שמרית ברזילי מנהלת השיווק בתיירות עין גב- ליד הביתן הישראלי בתערוכת WTM בלונדון. צילום: אלבום פרטי
סיון דטאוקר מנכלית ההתאחדות המלונות בישראל עם שמרית ברזילי מנהלת השיווק בתיירות עין גב- ליד הביתן הישראלי בתערוכת WTM בלונדון. צילום: אלבום פרטי

