מגהמה - ציי רכב
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

קבוצת אורון תבצע עבודות סלילה בכביש 6

21/09/2023
זמן קריאה: 1 דק'

קבוצת אורון מודיעה כי ב-11 בספטמבר 2023 התקבלה הודעה על זכייתה של החברה הבת אורון תשתיות ובניה (ג.י) (100%) במכרז מסוג תכנון וביצוע (DESIGN BUILD) של חברת דרך ארץ הייווייז (1997), לביצוע עבודות סלילה וגישור להרחבה של כביש 6 בקטע שבין מחלף ניצני עוז עד מחלף עירון באורך של 20.3 ק"מ ("המכרז" או "הפרויקט"). בהתאם לתנאי המכרז, התמורה בגין העבודות היא פאושלית, בסך 810 מיליוני ש"ח (בתוספת מע"מ כדין), וצמודה בעיקרה למדד מחירי תשומה בסלילה וגישור ובחלקה למדד מחירי תשומה בבנייה. תקופת התכנון והביצוע על פי תנאי המכרז היא כ-60 חודשים.

יואל עזריה, יו"ר החברה ומבעלי השליטה: "הפרויקט משמעותי בהיקפו ובחשיבותו, וכולל הרחבת נתיבי הנסיעה בקטע המרכזי של ציר התחבורה הראשי בישראל. זכייה זו חוזרת ומלמדת על היכולות המקצועיות והניהוליות שנבנו בקבוצה במרוצת השנים, אשר עם האיתנות הפיננסית, מאפשרות לנו להתמודד בפרויקטים כאלו ולזכות בהם. בזכות זכייה זו גדל צבר הפרויקטים של החברה ל-2.5 מיליארד ₪."

להערכת החברה, שיעור הרווח הגולמי הצפוי בפרויקט דומה לשיעורי הרווח שלפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע עבודות מסוג זה. בהתחשב בהיקף הפרויקט ובתנאיו, בכוונת החברה לממן את הפרויקט ממקורות עצמאיים וממקורות מימון חיצוניים.

הערכת החברה בדבר שיעור הרווח הגולמי הצפוי היא מידע צופה פני עתיד, כמשמעותו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968, ואין ודאות בהתממשותו. הערכות החברה מבוססות בין השאר על המידע הקיים בידיה נכון למועד הדוח, בהתחשב בניסיונה בפרויקטים מסוג זה, ומושפע בין השאר מקצב התקדמות העבודות ומגורמי הסיכון החלים על פעילותה של החברה.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן