מגה אקסקלוסיב
חדשות
בשמים וטיפוח
לעמוד קודם

לליראק פריז מארז טיפוח לגבר - לנסיעות

25/06/2023
זמן קריאה: 1.5 דק'

בפתחה של עונת הנסיעות, מותג הטיפוח ליראק פריז משיק לגברים מארז נסיעות הכולל סרום אנטיאייג'ינג לפנים, ג'ל רחצה וג'ל גילוח.

סדרת המוצרים של ליראק לגבר מבוססת על חומרים מן הטבע, פטנט ייחודי של שימוש בתמצית טוליפ שחור הכוללת שיטת מיצוי ייחודית ששומרת על מלוא היתרונות הבריאותיים המצויים בו. הטוליפ השחור יוצר פעולה משולשת מוכחת על העור: חיזוק, הגנה וחידוש. מדובר בפיתוח ייחודי מוכח קלינית, עם יתרונות ברורים לעור מוגן יותר, חזק יותר מפגעי הזמן והתחדשות תאים יעילה לכל סוגי העור ולעור רגיש במיוחד.

במארז לנסיעות:

סרום לתיקון פגעי הזמן ומניעת קמטים - שלושה באחד: מעניק לחות, מחליק קמטוטים באזור הפנים והעיניים, מרוכז במיוחד ומכיל חומר פעיל לחידוש העור, מכיל ויטמינים ומעודד ייצור קולגן, מסייע בתיקון שכבת האפידרמיס להפחתת סימני הגיל, מחזיר לעור אלסטיות ומוצקות. המרקם נוח, לא שומני ואינו דביק. הסרום שומר על העור מפני פצעונים וראשים שחורים. תכולה: 100 מ"ל.

ג'ל רחצה שלושה באחד: תחליב רחצה רב-תכליתי לשיער, לפנים (כולל זקן) ולגוף, עם פעולה משולשת: ניקוי, רעננות וחיוניות. הג'ל מנקה בעדינות וביסודיות ומעניק תחושת חיוניות ורעננות מיידית. מתאים לעור הגוף, לקרקפת ולפנים. ממצק ומרענן. השיער נקי יותר, זוהר יותר ומבריק, ועור הפנים נקי ומלא לחות. הנוסחה ללא סבון וללא גליצרין. הג'ל אינו מייבש את העור ומתאים גם לעור רגיש במיוחד. תכולה: 50 מ"ל.

ג'ל לגילוח, לשמירה והגנה על לחות העור שלושה באחד: מונע גירוי, מעניק לחות ורעננות, יוצר שכבת הגנה על העור לגילוח צמוד ומדויק, ללא גירוי או צריבה. נוסחה עם לחות מוגברת. אינו מכיל אלכוהול ומותיר את העור נעים ורך למגע. מתאים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש מאוד. הג'ל המרענן משתנה ממרקם ג'ל למרקם מוס אוורירי, והוא חלק ונעים במגע עם העור. תכולה: 50 מ"ל.

מחיר ערכת נסיעה לגבר: 199 ש"ח. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשי ליראק פריז.

 

צילום: אסף לוי

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן