מגה אקסקלוסיב
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

מירי בוהדנה - פרזנטורית של אפיליידי

12/06/2023
זמן קריאה: 1 דק'

מנחת הטלוויזיה והדוגמנית מירי בוהדנה נבחרה להיות פרזנטורית של המותג אפיליידי לרגל השקת מכשירי לייזר בייתים להסרת שיער, הראשונים מסוגם בעולם.

בקמפיין בכיכובה של בוהדנה הושקעו שלושה מיליון ₪. בקמפיין בין השאר: תשדירים בערוצים המובילים בטלוויזיה - 12, 13 ו-14, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה של המותג.

בוהדנה מופיעה בקמפיין לצד ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, שנבחרה לשמש יועצת רפואית של חברת אפיליידי. היא מובילה את הקמפיין מהבחינה המקצועית, המדעית ופיתוח מוצרים, תוך תמיכה מבוססת במחקרים.

בוהדנה היא מלכת יופי בעברה, וכיום דוגמנית, שחקנית ומנחת טלוויזיה, מנחה את תוכנית הבישול משחקי השף שש עונות ברציפות. בוהדנה שימשה בקמפיינים רבים לרשתות האופנה, בהם נעלי טו גו, אייס, אריסטו שמט, תכשיטי רויאלטי. זה הקמפיין הראשון של בוהדנה לחברת ביוטי כמו אפילידיי.

מירי בוהדנה על הבחירה בה: "אני שמחה על הבחירה בי להשקת מוצרי לייזר ביתיים להסרת שיער. אני כאישה שמחה לגלות שהמכון מגיע הביתה. בעולם שבו הכול כאן ועכשיו, הפתרון של אפיליידי הוא פשוט גאוני."

גולן בר דוד על הקמפיין: "מירי ולהבית הן שתי נשים חזקות שמסוגלות להעביר את הבידול הייחודי של חברת אפיליידי מהשוק ברמה הטכנולוגית והפונקציונאלית באופן הטוב ביותר."

חברת אפיליידי (Epilady) השקיעה משאבים רבים בפיתוח חדשני פורץ דרך של מכשירי לייזר מתוחכמים, ראשונים מסוגם בעולם, לשימוש ביתי, המאפשרים לבצע טיפולי לייזר מדויקים להסרת שיער בגוף ובפנים.

 

מכשיר אבסולוט ביתי להסרת שיער בלייזר באזורים קטנים. 1,500 ש"ח. צילום: יח"צ | מכשיר הסרת שיער לפנים מבית אפיליידר אבסולט, 1,500 ש"ח. צילום: יח"צ

מירי בוהדנה לאפי ליידי. צילום: גלית ורטהיימר

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן