מגה מבנים
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

פרויקט פרשקובסקי ברמת הנשיא, חיפה

08/02/2023
זמן קריאה: 1 דק'

חברת הנדל"ן פרשקובסקי מרחיבה את פעילותה בעיר חיפה ומשיקה את פרויקט פרשקובסקי ברמת הנשיא, חיפה. זה הפרויקט השני של פרשקובסקי בעיר, ומצטרף לפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר בצפון שהחברה הובילה בשכונת נווה שאנן. במסגרתו פונו 126 יח"ד ונבנו עשרה בניינים, שבימים אלה נמצאים בשלבי אכלוס אחרונים.

במסגרת הפרויקט בשכונת רמת הנשיא בחיפה, פרשקובסקי תקים תשעה מגדלים יוקרתיים עם נוף מרהיב לים, על צלע הר ובקו ראשון לפארק הפרפר. בבניינים תמהיל דירות מגוון, סך הכול 352 יח"ד. את הפרויקט תכנן משרד שוורץ בסנוסוף אדריכלים.

בפרויקט פרשקובסקי ברמת הנשיא, חיפה דירות של שלושה עד שישה חדרים, דירות גן של ארבעה עד חמישה חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. חברת פרשקובסקי החלה במכירה מוקדמת של הפרויקט. מחירי הדירות מתחילים ב-1.69 מיליון ₪.

חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מניבים: "החברה צפויה להקים פרויקט שלישי בחיפה בשנה הקרובה - חמישה בניינים במורדות לינקולן - פרויקט במסגרת מחיר למשתכן. החברה רואה במטרופולין חיפה נדבך מהותי ומקום אסטרטגי - נקודה מרכזית בצפון הארץ."

שכונת רמת הנשיא בחיפה היא שכונת מגורים חדשה במורדות המערביים של רכס הכרמל, המשתרעת על 200 דונם. יוקמו בה 18 מגדלים עם יותר מ-1,200 יח"ד, עם נוף פתוח לים, פארק מרכזי ומרכז מסחרי. פארק הפרפר בחלקה הפנימי של השכונה משתרע על 20 דונם של שטחים ירוקים, ובו מיתקני משחק אתגריים, מיתקני כושר וטיפוס ומשחקים לכל הגילים.

השכונה נמצאת במיקום נוח ונגיש. זו שכונה סגורה, ללא עורקי תחבורה ראשיים, וקרובה לכל מה שמשפחות צריכות: מתחמי קניות ובילוי, מרכזי תחבורה, קירבה לאזורי תעסוקה (פארק מת"מ), לקניון עזריאלי ולמרכז הכרמל ולצירי תנועה מהירים המחברים את השכונה תוך דקות לכביש החוף ולמנהרות הכרמל.

 

חברת פרשקובסקי משיקה פרויקט חדש בשכונת רמת הנשיא בחיפה. הדמיית פנים. צילום: 3d

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן