מגה קלינטק
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

יופי בר קיימא

26/06/2023
זמן קריאה: 1.5 דק'

בשנים האחרונות, עם חיזוק המודעות להגנה הגלובלית ולחזרה ושמירה על הטבע, גם עולם הקוסמטיקה היה עד לשינוי מדהים ולשימת דגש בקיימות: מותגי דרמו קוסמטיקה, הידועים בפתרונות הטיפוח הפעילים שלהם, והקפדה על מוצרים בעלי תוקף מדעי ומסלול מחקרי בפיתוחם, התקדמו מאוד למעבר לכיוון טבעי.

באילו תחומים מאמצים המותגים את הגישה הטבעית, ואיך בא הדבר לידי ביטוי על המדף ומול הצרכן הסופי הלכה למעשה?

ברברה למפל, בעלים ומנכ"לית ליראק פריז בישראל: "שימוש ברכיבים מן הטבע היה מאז ומעולם שאיפה ודרך פיתוח של מוצרים חדשים בקרב רבים ממותגי הדרמו קוסמטיקה. מותגים המשתמשים בטכנולוגיית ביו מימטיקה פרצו דרך עם יצירתיות ודרכי הטבע לריפוי תאים."

תמציות בוטניות טבעיות, נוגדי חמצון חזקים ושמנים אתריים אורגניים, משולבים תדיר בפורמולות המוצרים כדי לספק יתרונות יוצאי דופן לעור, לצורך הגנה, חידוש וחיזוק של מרקם העור. מרכיבים אלה, שנבחרו בקפידה, פועלים בהרמוניה כדי לטפח את העור, להגן עליו ולהחיותו, ועקב כך מתאפשר מרקם עור זוהר ובריא.

רווחת בעלי החיים היא שיקול מכריע ליותר ויותר צרכנים מודעים. בד בבד ישנה דרישה הולכת וגוברת של לקוחות לשמור על האפקטיביות של מוצרי הדרמו קוסמטיקה, בשילוב רכיבים טבעיים וצמחיים והפחתת כימיקלים ומרכיבים מן החי. מותגי דרמו קוסמטיקה נבחרים נותנים לכך מענה מדויק. לאחר שנים של מחקר ופיתוח, מגיעות סדרות חדשות למדפים, הכוללות מוצרים טבעוניים ואפקטיביים לפחות באותה המידה, ואריזות אקולוגיות הניתנות למילוי חוזר, למיחזור ולהתכלות שאינה פוגעת בסביבה.

היעילות והאפקטיביות נשארות ללא שינוי. במרדף אחר קיימות, מותגי דרמו קוסמטיקה אינם מתפשרים על היעילות והאפקטיביות של המוצרים. מחקר מקיף, פיתוח ובדיקות קפדניות נעשים כדי להבטיח שכל מוצר מספק תוצאות יוצאות דופן בלי לוותר על האיכות. טכנולוגיות מתקדמות ושימוש חדשני במרכיבים טבעיים, מאפשרים למותגים אלו ליצור שילוב הרמוני של מדע וטבע, ומייצרים מוצרי דרמו קוסמטיקה יעילים ואפקטיביים.

מותג ליראק פריז לדוגמה, עומד בחזית מגמת החזרה לטבע. מוצרי הסדרות החדשות שיגיעו החודש לישראל הם טבעוניים, ו-99% מהרכיבים ממקור טבעי לחלוטין.

 

צילום: יח"צ ליראק פריז

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן