מגה אקסקלוסיב
אומנות ותרבות
ספרים וסופרים
לעמוד קודם

ספר חדש: שיווק בשמונה עשר ענפי משק

12/02/2024
זמן קריאה: 1 דק'

יצא לאור ספר חדש של ישראל ציגלמן, מנכ''ל מכון ציגלמן - חקר שוק תכנון אסטרטגי, בנושא: שיווק בשמונה עשר ענפי משק. בספר לקט של מאמרים מקצועיים וידיעות שהועלו לרשתות חברתיות על אודות ענפי משק עיקריים. תוכן הספר נוגע לשלושה היבטים: מאפייני שוק, פיתוח עסקי, שיווק (כולל מכירות).

ענפים לדוגמה: תעשייה, תשתיות ונדל''ן, שירותים.

נושאים לדוגמה מהספר: הבדלים בין שוק הקירור לשוק מיזוג האוויר; מתי בית חולים נדרש לתוכנית אסטרטגית שיווקית; מאפיינים של שוק תשומות המים ושוק החשמל הסולרי; איזו תשואה מושגת בנדל''ן מסחרי; האם כדאי לתיירן להודות ללקוח גם על הפסד עסקה? עד כמה תוכנת bim תשדרג את ענף הבנייה.

תשובה תמציתית להחלטות עסקיות או לשאלות אלו מסייעות לדירקטור ולמנהלים בכירים נוספים לשמש בארגונים ממגוון ענפי משק תוך הבנת השוני ביניהם.

הספר מכיל 557 עמודים בכריכה קשה. עותקים ממנו יוצבו בספרייה הלאומית ובמוסדות דומים. הספר אינו לשימוש מסחרי, ולכן אפשר להזמין עותקים אחדים בלבד מאת מכון ציגלמן.

המחבר ישראל ציגלמן הוא כלכלן, משפטן, מוסמך למנהל עסקים ומומחה לחקר שווקים. הוא מחברם של אחד-עשר ספרים מקצועיים בתחום השיווק והתכנון האסטרטגי ושל שבעה ספרים על אודות מסלולי הליכה בצפון ארצנו וסיפורים אשר צמחו מתוך אותם מסלולים.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן