U.S. Polo Assn מושק בברזיל
חברת U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), הודיעה על השקת פעילותה בשוק הברזילאי, בשותפות עם Grupo Pasquini - שחקנית מובילה בתעשיית האופנה בברזיל. מהלך זה מחזק את הנוכחות של המותג האתלטי באמריקה הלטינית ותומך בתוכנית הצמיחה האסטרטגית של U.S. Polo Assn, השואפת להגיע לצרכנים חדשים ברחבי העולם.
עם המשך התרחבותו של המותג, בעל שווי של מיליארדי דולרים, ברזיל היא שלב מרכזי במסע הבינלאומי של החברה. השוק הברזילאי, המאופיין בנוף קמעונאי תוסס ובתשוקה עזה לאופנת לייף סטייל, נחשב כרקע טבעי לחיבור האותנטי של U.S. Polo Assn לספורט הפולו. קולקציית הבכורה במדינה תכלול סגנונות על־זמניים ורב־תכליתיים בבגדי גברים ונשים, המשלבים כבוד למורשת הספורט עם גישה אופנתית מודרנית ונגישה.
"השקת U.S. Polo Assn בברזיל, אחד השווקים הגדולים והמשפיעים באמריקה הלטינית, היא אבן דרך ממשית בעבור המותג הגלובלי שלנו", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה שמנהלת ומשווקת את המותג ברחבי העולם. "בעזרת ההובלה החזקה של Grupo Pasquini והמומחיות שלה בזירה הברזילאית, אנו בטוחים שנצליח לבנות נוכחות יציבה ומתמשכת במדינה."
ל־Grupo Pasquini, שבסיסה בסנטה קתרינה, מורשת בת 30 שנה בתעשיית האופנה הברזילאית. החברה תהיה אחראית על הפריסה הרב־ערוצית של המותג ברחבי ברזיל. הניסיון שלה בתחום בגדי הגברים והפצת מותגים ישמש בסיס לפיתוח רשת קמעונאית רחבה הכוללת חנויות בבעלות מלאה, מסחר אלקטרוני, פלטפורמות שוק וערוצים סיטונאיים.
"רוח מותג U.S. Polo Assn מתאימה באופן מושלם לתוכנית הצמיחה שלנו", אמר רריטום פסקיני (Raritom Pasquini), מייסד הקבוצה ונשיאה. "המותג מתאפיין באותנטיות, יש אליו משיכה עולמית, ויש לו סיפור עוצמתי שמושרש עמוק בספורט - משהו שהצרכנים הברזילאים יתחברו אליו מאוד. ההתרחבות עם מותג לייף סטייל שמשקף ערכים של איכות, נגישות וחדשנות, משתלבת באופן טבעי עם הפורטפוליו שלנו."
לרגל ההשקה התקיים אירוע למוזמנים בלבד ב־2 ביולי 2025 במלון רוזווד סאו פאולו. האירוע כלל הצצה ראשונה לקולקציה החדשה, תוכנית אוצרות הכוללת אופנה, אומנות ומוזיקה, שולחן עגול בנושא מגמות עסקיות באופנה הברזילאית והופעה חיה של האומנית המקומית פולי. כמו כן התקיימו מופעי מוזיקה ברוח ברזילאית.
המותג מתכנן לפתוח חנויות ראשונות בערים מרכזיות כגון סאו פאולו, ריו דה ז'ניירו, בלו הוריזונטה, פלוריאנופוליס ופורטו אלגרה, במסגרת אסטרטגיית קמעונאות רב־ערוצית המתמקדת ביצירת חוויית מותג רציפה ואחידה לצרכנים בברזיל.
ההשקה היא ציון דרך נוסף במסלול הצמיחה של U.S. Polo Assn, שמביא את רוח ספורט הפולו לאוהדים וצרכנים ביותר מ־190 מדינות ברחבי העולם.
צילום: U.S. Polo Assn