מגה אקסקלוסיב
חדשות
אופנה והלבשה
לעמוד קודם

ביונסה וליווייס משיקות את The Denim Cowboy

17/08/2025
זמן קריאה: 1.5 דק'

המותג ליוויס (Levi's), בשיתוף עם ביונסה, השיקו את The Denim Cowboy, החלק האחרון בקמפיין Levi's REIIMAGINE בן השנה. הסרט אורג יחדיו את שלושת הפרקים הקודמים, ומהווה מעין יצירה של נרטיב חדש המתרכז סביב העצמה ושכתוב הכללים. לאורך הקמפיין The Denim Cowboy מוצגים הסמלים של המותג וכן החלקים המוכרים מקולקציית הדנים החדשה המשמשת כמדים של הסרט וכאבן הפינה החדשה בשותפות עם ביונסה, תוך מתן דגש על סגנון החיים המוביל של הדנים במותג.

Cowboy Carter, אשר נבחר עבור פס הקול של ג'ינס ליוויס מתוך האלבום זוכה הגראמי, משלב בסרט בן 90 השניות סצנות חדשות וכן הקלטות מורחבות מהסרטים Launderette, Pool Hall ו-Refrigerator אשר התפרסמו לפניו - כאשר כולם מקבלים השראה מהפרסומות הקלאסיות של ליוויס משנות ה-80 וה-90.

The Denim Cowboy נותן משנה תוקף לקונטקסט של הפרקים הקודמים וכן חושף פרטים חדשים, ובו מתגלה כי הפרס בו זכתה ביונסה במשחק הסנוקר אינו אלא ג'ינס 501 של האלוף המקומי, אותו מגלם השחקן הידוע טימותי אוליפנט.

" The Denim Cowboy מהווה את פסגת הקמפיין המהפכני של Levi's REIIMAGINE, והוא הסממן הסופי לשותפות שחקרה את ההמצאה מחדש ואת הפרשנות המחודשת בכל שלב", אמר קני מיטשל, מנהל שיווק גלובלי של מותג ליוויס ב-Levi Strauss & Co. " הקמפיין מהווה רמה חדשה וקביעת קנה מידה חדש לשיתוף פעולה אשר שם את הנשים במרכז נרטיב ומשיק פרק אייקוני בהיסטוריה של Levi's® אשר ממשיכה לחזק את מיצובו של המותג במרכז התרבות."

The Denim Cowboy הושק עם קמפיין גלובלי בשילוב מלא, כולל בטלוויזיה, בדיגיטל, במדיה החברתית ובפרסום מחוץ לבית. הקמפיין משמר את המסורת של ליוויס של עבודה עם הכשרונות היצירתיים והמוכרים ביותר של התקופה. מטסוקס שיתפה פעולה עם מרסל רב, זוכה פרס אמי, ועם הצלם הידוע מייסון פולה, במטרה לשמר את החיוניות הויזואלית של קמפיין REIIMAGINE, תוך הוספת שכבה למארג העשיר של קמפייני ליוויס האייקוניים.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
סרטונים
Chapter 1: “Launderette” reimagined with Beyoncé | LEVI’S®
Beyoncé - Chapter 02 "POOL HALL" LEVIIS JEANS
בטעינה...
כותרת
תוכן