מגה אקסקלוסיב
חדשות
אופנה והלבשה
לעמוד קודם

בכירי שנקר ובכירי סאקרה חוגגים אופנה ווירטואלית עם בכירי המדינה

14/09/2023
זמן קריאה: 1 דק'

בכירי שנקר ורשת סקארה חגגו שיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו חשפו לראשונה קולקציית אופנה ווירטואלית, שיצרו בהשראת ליין האיפור של הזמרת אנה זק.

האירוע נערך בגלריית "סופרים בר" בתל אביב, וכלל קוקטייל חגיגי, מינגלינג ותצוגה ווירטואלית שחשפה את קולקציית הקפסולה הדיגיטלית שיצרו הסטודנטים שנה ג'בי"ס שנקר, בהשראת ליין מוצרי האיפור של אנה זק, עבור דמותה הדיגיטלית: AYZY אייזי, שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה של אנה זק במרחב הוירוטאלי.

איתי זמיר מנכ"ל SACARA פתח את האירוע ואמר: "מטרת שיתוף הפעולה לחשוף את הצרכן הישראלי לחוויית האופנה הדיגיטלית אשר תופסת תאוצה בעולם, ומשלבת מציאות וורטואליות ומחברת בין שני תחומים המשתלבים ונגזרים זה מזה: האיפור והאופנה."

אילן בז'ה, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר אמר: "המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר נמצאת מזה שנים בחוד החנית של עולם האופנה הבינלאומי. כחלק מהיותה כזו, כניסתה לתחום האופנה הטכנולוגית והדיגיטלית טבעית ומיידית. תוצרי הקורס משקפים תהליך יצירתי שמתחיל בציור עם מוצרי האיפור של סקארה וממשיך בעיצוב דגמים ע״י תוכנות תלת ממדיות מתקדמות."

בתום האירוע ערכו בכירי סאקרה ושנקר יחד עם אנה זק הפרזנטורית טקס לרגל השנה החדשה וברכו את האורחים בשנה טובה, יצירתית, יפה ומתוקה.

 

צילום: אור גפן/רפי דלויה

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן