מגה אקסקלוסיב
חדשות
בשמים וטיפוח
לעמוד קודם

בר רפאלי פותחת לראשונה פופ-אפ למותג הטיפוח שבבעלותה livelle

31/03/2025
זמן קריאה: 1.5 דק'

דוגמנית העל ואשת העסקים הבינלאומית בר רפאלי פותחת לראשונה מתחם פופ אפ עבור מותג הטיפוח שבבעלותה: livelle, בקניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר.

זהו הפופ-אפ הראשון של רפאלי למותג הטיפוח בבעלותה livelle, שיפעל החל מה-1 באפריל עד ה-19 באפריל ויציע את סדרת מוצרי הטיפוח לעור הפנים שפותחו ויוצרו בקפידה וממוספרים לפי סדר השימוש, שכל אחד מהם נועד להשתלב בצורה מושלמת בשגרת החיים והטיפוח של כל אישה. בין היתר ניתן יהיה לרכוש בפופ-אפ החדש: מסיר איפור, סרום, סבון פנים מקציף, קרם יום, קרם לילה, קרם עיינים, וסדרת טיפוח מיוחדת לילדים הכוללת מסיר איפור, סבון מקציף וקרם פנים. טווחי המחירים של מוצרי הטיפוח בפופ-אפ נגישים החל מ - 99 ש"ח עד 320 שקלים.

כל מוצרי המותג livelle פותחו ויוצרו בישראל ומאושרים על ידי משרד הבריאות. כמו כן כל המוצרים נבחנו על ידי טוקסיקולוג ובמבחנים קליניים דרמטולוגיים במעבדה אירופאית.

רפאלי תגיע לפופ אפ ביום הפתיחה, יום שלישי ה-1 באפריל להציג ולהסביר על ליין המוצרים, קהל הלקוחות יוכלו להיפגש עם בר ולשמוע ממנה על המותג.

לדברי דוד בן משה, מנכ"ל קניון עופר רמת אביב: "אנו שמחים וגאים להיות הקניון הראשון בישראל שמארח את בר רפאלי עם פופ אפ של מותג הטיפוח Livelle מותג חדשני וייחודי, המעניק שגרת טיפוח חכמה, פשוטה ואפקטיבית, שמאפשרת להגיע לתוצאות מדהימות ולעור קורן ובריא".

פתוח לקהל הרחב החל מה-1 באפריל עד ה-19 באפריל בקניון עופר רמת אביב, קומת הכניסה

 

צילום: עמית מוזר

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן