"חמים יותר ביחד": אל פאצ'ינו ורוברט דה נירו בקמפיין אופנה משותף
למעלה משבעים שנות התפתחות ויצירתיות הפכו את Moncler לשם נרדף לחום, לאימוץ ולביצועים וסגנון שאינם פוסקים לרגע. המותג נולד באלפים בשנת 1952 ומשימתו הייתה להגן על מטפסים ועל עובדי ההרים מפני הקור הקיצוני. אך עבור Moncler, חום מעולם לא היה דבר חיצוני.
כיום, כדי לקדם את הרעיון, Moncler חשפה את הסיסמה הגלובלית Warmer Together (חמים יותר ביחד), אשר מפגישה את אל פאצ'ינו עם רוברט דה נירו בקמפיין הראשון בו הם משתפים פעולה.
"במשך עשרות שנים, השם Moncler נקשר לחורף ולמעילים עבים, אך תמיד חשתי ש-Moncler הוא דבר הרבה יותר עמוק: זו אהבה ותחושת הביחד. הערכים הללו עיצבו את כל הדברים שעשינו במשך 70 שנים. בכל מוצר ובכל קמפיין ישנו זיק של רגשות וחיבור אנושי. סיפור הידידות בין אל פאצ'ינו לרוברט דה נירו משלב את כל הערכים מאחוריהם Moncler עומדת: חיבה, חום והאמונה שלכולנו טוב וחם יותר כשאנו ביחד", אומר רמו רופיני, יו"ר ומנכ"ל Moncler.
הסיפור של אל פאצ'ינו ורוברט דה נירו, המצולם בניו יורק על ידי הצלם הנודע פלאטון, מסופר בתמונות מרהיבות בשחור לבן ובסדרה של סרטונים קצרים בחמישה נושאים - ידידות, כבוד, חיבור, אמון, חום - כמו גם רגעים מאחורי הקלעים וקו הרקיע של העיר כמוטיבים חוזרים. החיבור ההדדי ביניהם כחברים ברור מאליו. כשהחברים יושבים יחדיו ומשוחחים, האנרגיה של כל אחד מהם מרוממת את הנוכחות של האחר.
"חום אמיתי מעולם לא היה רק כלפי חוץ. הוא היה תמיד קשור למה שקורה בפנים". זאת על פי דברי רוברט דה נירו בקדימון שפורסם לפני ההשקה, אשר משתף את הרעיון שחמים יותר ביחד.
"ידידות היא הדבר הטוב ביותר שיכול להיות. חברים, אנשים עמם אנו חולקים את העולם. יש פה רק אמון מולד. והבנה של החיים" אמר אל פאצ'ינו
Moncler גאה להתחבר עם שני החברים הטובים הללו ושני ענקי הקולנוע כדי להביע את אמונתה בחום האנושי. החל מהיום, Moncler מפיחה חיים בקמפיין Warmer Together ברחבי העולם בשלטי חוצות, באמצעי התקשורת, באינטרנט וברשתות החברתיות, ולאחר מכן בגל שני של סרטונים ורגעים מאחורי הקלעים אשר יתפרסמו בימים שלאחר מכן.
השיר שמלווה את Warmer Together, מבוצע על ידי האמן ושגריר Moncler טובי נוויגווה יחד עם אשתו פאט, אשר הקליטו גרסה חדשה לשיר הקלאסי Lean on Me של ביל ווית'רס. מילות השיר, המנון נצחי של ידידות, של תמיכה ושל סולידריות בזמנים קשים, מעבירות את מסר הנחמה של הקמפיין, אותו מוצאים בחברויות טובות. הסרטון המלווה את השיר משקף את הרוח הקולנועית של הקמפיין על רקע העיר ניו יורק.
כדי להציג את ההתפתחות המתמדת של המותג, תוך שמירה על נאמנות לשורשים, הקמפיין של העונה ייתן במה למעיל Bretagne. המעיל הקצר, העבה והחדש לעונת הסתיו/חורף 2025 עם הכובע מציע הגנה ייחודית מפני מזג האוויר מבלי להקריב נוחות או חופש תנועה. Bretagne תוכנן לספק חום ללא משקל במראה עוטף, והוא פריט מגוון המתאים בצורה מושלמת לזירת החוץ העירונית.
צילום: Moncler




