מגה אקסקלוסיב
חדשות
כושר וספורט
לעמוד קודם

מותג הספורט העולמי פולו משיק בגדי גברים בארגנטינה

25/05/2025
זמן קריאה: 1.5 דק'

פולו (U.S. Polo Assn.), המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה להכריז על השקתו בשוק הארגנטינאי לצד שותפי המותג Incom S.p.a.ו-Sur Pacifico S.A.. כניסה זו משפרת עוד יותר את הנוכחות הגלובלית של המותג ששוויו עומד על מיליארדי דולרים ומרחיבה את טווח ההגעה של החברה לשוק חדש ומרגש נוסף.

הנוכחות של מותג הספורט העולמי בארגנטינה תתמקד בטריטוריה ספוגה בהיסטוריה, שבה ספורט הפולו לא רק נחגג באופן נרחב אלא גם מושרש עמוק בתרבות המקומית. השקת קולקציית הגברים תחל ביוני 2025, והיא כוללת סגנונות נצחיים כמו חולצות פולו, חולצות ארוגות, חולצות טריקו, מכנסיים, ג'ינס, סריגים וז'קטים.

"השותפות עםIncom S.p.a. ו- Sur Pacifico S.A. כדי להביא את המותג שלנו לארגנטינה בפעם הראשונה - מדינה עם מורשת פולו עמוקה וצרכנים מדהימים - היא ציון דרך משמעותי", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה שמנהלת ומפקחת על המותג העולמי של פולו.

Sur Pacifico S.A. היא חברה ארגנטינאית שנוסדה בשנת 1985. עם רקע עסקי ומותגי מוצק, היא ביססה את עצמה בשוק בגדי הטקסטיל, בתחילה התמקדה בבגדי גברים וילדים ולאחרונה התרחבה לאופנת נשים. מאז 1992, Sur Pacifico S.A. היא בעלת הרישיון הבלעדי של המותג Mistral, מותג הולנדי המקושר במקור לספורט ימי, במיוחד גלישה. החברה מנהלת גם שני מותגים בינלאומיים, Brooksfield ו-Royal Einfield Apparel.

"אנו נרגשים שמצאנו שותף אסטרטגי בארגנטינה, כמו Sur Pacifico S.A., שמיישר קו עם הערכים שלנו, ומאפשר לנו להביא את המותג לשוק הקשור היסטורית לספורט הפולו", אומר לורנצו ננסיני, מנכ"ל Incom. "שיתוף הפעולה הייחודי הזה יאפשר לנו להגיע לצרכנים חדשים ונלהבים ולחזק את הקשר האותנטי של U.S. Polo Assn. בתוך עולם הספורט, וליצור סינרגיה מושלמת בין מורשת המותג למצוינות של תחום זה בארגנטינה".

פולו, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה, נוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,100 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn. מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם.

 

צילום: U.S. Polo Assn

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן