מגה אקסקלוסיב
חדשות
נופש ומלונות
לעמוד קודם

טוקיו פותחת אתר יחסי ציבור לעיר

18/09/2023
זמן קריאה: 1 דק'

ממשלת המטרופולין של טוקיו הפעילה בחודש שעבר אתר יחסי ציבור של מותג טוקיו "#Tokyo Tokyo BASE" בטרמינל 3 של נמל התעופה הבינלאומי האנדה, המכונה השער לשמיים של טוקיו ויפן.

ב-"#Tokyo Tokyo BASE", על מנת לתקשר למבקרים יפנים וזרים כאחד את האטרקציה של טוקיו, שבה מסורת ותרבות חדשנית, התקיימו במקביל מאז תקופת אדו, ימכרו את "Tokyo Omiyage (מזכרות טוקיו)" שפותחו במשותף על ידי ממשלת המטרופולין של טוקיו עם עסקים פרטיים, בתוך כך מלאכות יד מסורתיות כמו גם כלי כתיבה ומוצרי מזון. בנוסף למכירת מזכרות, יתקיימו בחנות גם חוויות וסדנאות על התרבות היפנית, שירחיבו את המשיכה של טוקיו.

הדמות המפורסמת בעולם של סאנריו, הלו קיטי והקופלייר האקן, שהוא שגריר תיירות של טוקיו, הופיעו כאורחים מיוחדים בטקס הפתיחה שהתרחש לציון הפתיחה ובאירוע בחנות, שגרם לפתיחה צבעונית.

האקן התייחס לפתיחת החנות, בדברים "אני מצפה לאיזה סוג של דברים יוצעו". לאחר ביקור בחנות וניסיון של האומיקוג'י - omikuji (רצועות לחיזוי העתיד), נראה שהוא אוהב את מניפת הברוש שהומלצה על ידי האומיקוג'י באמרו שיש לו "ריח מרגיע".

בדברי הפתיחה שלה אמרה אקיקו מטסומוטו (Akiko Matsumoto), סגנית מנהל הלשכה הממשלתית של מטרופולין טוקיו לענייני תעשייה ועבודה, "עם החנות הזו, אני רוצה שתחוו את הקסמים המגוונים של טוקיו".

 

צילום: Business Wire

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן