מגה אקסקלוסיב
כתבות
תיירות ונופש
לעמוד קודם

אירוח מושלם במלון

07/08/2023
זמן קריאה: 2.5 דק'

יוצאים לחופשה? לפניכם עצות להפקת המרב משהייה במלון, מאת שמעון עמר, מנכ"ל מלון אסטרל וילג'

על ידי ביצוע הטיפים להלן תוכלו לסייע לאווירה נעימה והרמונית במלון במהלך שהותכם.

המנעו מתורים ולחץ: מומלץ להגיע לארוחות במושב הראשון, כלומר ארוחת בוקר עד השעה 09:00 בדרך כלל, וארוחת ערב בין 18:30 ל-19:00, ותהנו מאווירה נינוחה יותר. זמני העומס הם בדרך כלל בין 09:00 ל-10:00 לפני סגירה, ובארוחת הערב אחרי 19:00.

החלטתם לנוח בחדר? שימו שלט "נא לא להפריע" המיועד לכך מחוץ לדלת החדר. השלט הוא מעין הסכם בין האורח למלון. הוא מסמן לצוות העובדים לא להיכנס לחדר בשעת מנוחה ומבטיח את פרטיות האורח.

ניקיון: אם אתם מעוניינים בניקוי החדר בשעה מסוימת בכל יום, בקשו זאת מראש מפקידת הקבלה. הצוות יגיע לבקשתכם.

בעלי רגישות למזון מסוים או טבעונים או צמחונים: תאמו ציפיות ועדכנו את צוות המלון לגבי הרגישות כדי שיוכל להיערך להגעתכם.

בהגעתכם למלון בקשו דף מידע כללי הכולל שעות פתיחה ופעילות של כל תחנות המלון. לדוגמה, שעות ארוחות הבוקר והערב, הלובי, הבר וזמני הבריכה והספא.

בדקו באתר המלון את מבנה המלון, אופיו, מיקומו, גודל החדר ופעילויות בידור, והתאימו אותו להעדפותיכם ולמספר האורחים שאתם. כך תתאמו ציפיות בין האורח למלון ותשפרו את החוויה.

כשאתם מגיעים למלון, השתדלו להיות מנומסים ומכבדים: התייחסו לצוות המלון ולאורחים אחרים באדיבות ובכבוד. השתמשו במילים "בבקשה" ו"תודה" בעת הצורך בעת שיחה עם צוות המלון. נימוס עוזר מאוד ליצירת אווירה חיובית ונעימה.

לכל בית מלון כללים ותקנות: השתדלו לכבדם. הכירו את המדיניות וההנחיות של המלון, כגון זמני צ'ק-אין/צ'ק-אאוט, מגבלות רעש וכל כלל ספציפי הנוגע למיתקנים. הקפדה על הכללים אלו תסייע לשמור על סביבה הרמונית לכל האורחים.

שמרו על רמות רעש מינימליות באזורים משותפים ובחדרכם, במיוחד בשעות השקטות. הימנעו מהשמעת מוזיקה רועשת, מצעקות או מגרימת הפרעות לאורחים אחרים במלון.

 

Aria רשת אסטרל. צילום: איה בן עזרי

 

שמרו על הניקיון: שמרו על החדר מסודר, והשליכו אשפה כראוי. הימנעו מהשארת בלגן באזורים משותפים כגון חדר האוכל, לובי ואזורי הבריכה. הקפידו לבקש שירותי משק כשצריך.

אוכל הוא חלק בלתי נפרד מהחופשה: בתי מלון מציעים גן עדן קולינרי שמחכה לכם כל השנה בחדר האוכל. אפשר לקחת ולטעום מכל סוגי האוכל האפשריים. התענגו על החוויה, בנו לעצמכם ארוחה עשירה מהמגוון העצום של המנות והמאכלים שיתאימו לכם, אבל נסו לא לבזבז אוכל והשאירו מקום לקינוח.

היו סבלניים ומתחשבים: צוות המלון מתמודד עם מספר אורחים ובקשות בו בזמן. אם אתם נתקלים בבעיות או יש לכם בקשות מיוחדות, המתינו ברוגע ובסבלנות. סבלנות והבנה עשויות לעזור לפתור בעיות בדרך יעילה יותר. הצוות עושה כמיטב יכולתו כדי להבטיח את שהותכם וביטחונכם במהלך שהייתכם במלון כדי שתהנו מהחופשה באופן מיטבי.

מגיעים עם ילדים: שוחחו עם הילדים והזכירו להם את חשיבות כללי הנימוס והשימוש במיתקנים, וכן את אופן הפנייה לצוות המלון.

השגיחו על הילדים בכל עת: חשוב להשגיח מקרוב על הילדים, לא רק למען בטיחותם, אלא כדי למנוע מהם לגרום נזק בשוגג או אי נוחות למלון ולאורחים אחרים.

כבדו את רכוש המלון: התייחסו בכבוד ובזהירות לרכוש ולמיתקני המלון. הימנעו מפגיעה או משימוש לרעה ברהיטים, במוצרי אלקטרוניקה או בכל פריט אחר בחדר ובחללי המלון. דווחו על כל נזק או תקלה לצוות המלון בהקדם.

 

Maris רשת אסטרל. צילום: איה בן עזרי

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן