מגה אקסקלוסיב
כתבות
תיירות ונופש
לעמוד קודם

המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024

20/03/2024
זמן קריאה: 2.5 דק'

American Express Travel פרסמה את דו"ח מגמות התיירות הגלובליות לשנת 2024.

הדו"ח, שמבוסס על נתוני סקרים שנערכו בקרב תיירים בארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, הודו, יפן, מקסיקו ובריטניה, מגלה כי 84% מכלל המשיבים מתכננים להוציא בשנת 2024 סכום כסף דומה, פחות או יותר, לסכום שהוציאו על נסיעות בשנה הקודמת. בנוסף, ל-77% מכלל המשיבים אכפת יותר מחוויית נסיעות נכונה מאשר עלות הטיול.

ארבע המגמות שמניעות את ההזמנות הן:

מתוך אהבת המשחק: חובבי ספורט מתכננים נסיעות בהתאם לאירועי ספורט, בין שמדובר בענף האהוב עליהם, בקבוצה אהובה או בתחרות בינלאומית שמשלבת מספר ענפי ספורט.

  •  67% מבני דור המילניום ובני דור ה-Z (בהשוואה ל-58% מכלל המשיבים) מעוניינים בנסיעה לאירועי ספורט בשנת 2024.
  •  58% מכלל המשיבים שנוסעים לאירועי ספורט בשנת 2024 יעשו זאת עבור כדורגל, כדורסל או מרוצי פורמולה 1.
  •  ניו יורק, מיאמי ופריז הם היעדים המובילים שאליהם מתכוונים המשיבים להגיע לרגל אירועי ספורט בקיץ הקרוב.

מתכננים בגדול: הרפתקאות מסעירות בסגנון משלחות, כמו טיול לאיי גלפגוס או מסלולי טרקים עם גורילות, אשר מספקות את החוויות שמחפשים הטיילים.

  •  65% מכלל המשיבים מתעניינים יותר ביציאה לטיול משמעותי בשנת 2024 מאשר בשנים קודמות.
  •  72% מכלל המשיבים מעדיפים לחסוך כסף לטיול משמעותי מאשר להוציא אותו על בילויים עם חברים; ויותר ממחצית המשיבים מתכננים לחסוך לטיול הגדול במשך 6 חודשים עד שנתיים.
  •  58% מן המשיבים בני דור המילניום ודור ה-Z מעוניינים שסוכן נסיעות או יועץ מהימן יסייעו להם בהזמנת הטיול הגדול בשנה הקרובה.
  •  55% מכלל המשיבים שמתכננים טיול גדול מוכנים לשקול ביקור במספר מדינות באזור מסוים.

נוסעים סולו: הטיילים נוסעים בגפם, כשהם נהנים מקלות התכנון ומהיכולת לבנות מסלולים שמתאימים להם באופן מושלם.

  •  % מן המשיבים בני דור המילניום ודור ה-Z (בהשוואה ל-69% מכלל המשיבים) אומרים, כי הם מתכננים לצאת לטיול סולו בשנת 2024.
  •  74% מכלל המשיבים הגברים ו-63% מכלל המשיבות הנשים אומרים, כי הם מתכננים לצאת לטיול סולו בשנת 2024.
  •  66% מכלל המשיבים שמתכננים לצאת לטיול בגפם מתכננים טיול בהתאמה אישית כפינוק אישי.
  •  60% מכלל המשיבים שמתכננים לצאת השנה לטיול בגפם מתכוונים לצאת לשני טיולי סולו או יותר.

בגחמה של הרגע: כשחלק גדול כל כך מהחיים הוא מובנה ומתוכנן מראש, אנשים מחפשים גמישות בתוכניות הנסיעה שלהם ומשאירים מקום לספונטניות.

  •  78% מכלל המשיבים אומרים, כי נסיעות ספונטניות מדברות אליהם.
  •  77% מכלל בני דור המילניום ודור ה-Z הזמינו בעבר טיול של הרגע האחרון, בהשוואה ל-65% מבני דור ה-3X ו-52% מבני דור הבייבי בום4.
  •  68% מכלל המשיבים מסכימים, כי הם מעוניינים להשאיר זמן פנוי מתוכניות במהלך הנסיעה שלהם, כדי לחוות תרבות/פעילויות מקומיות.
  •  57% מן המשיבים מעדיפים להזמין נסיעה של הרגע האחרון ליעד קרוב מאשר למקום מרוחק.

"הנוסעים ממוקדים ביצירת המסלולים הנכונים ובבניית זיכרונות, בין שהמשמעות היא הזמנת טיול כדי לעודד קבוצת ספורט אהובה, או כדי לעלות על הפלגה הרפתקנית של פעם בחיים", אומרת אודרי הנדלי, נשיאת American Express Travel. "דו"ח מגמות הטיולים הגלובלי שלנו שופך אור על הכוחות שמניעים את הזמנות הטיולים הגלובליות ומעניק השראה בנוגע ליעדים שאליהם נוכל לנסוע בהמשך. יועצי American Express Travel יכולים לעזור, בלי קשר לסוג הנסיעה שבה אתם מעוניינים".

 

צילום: Business Wire

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן