מגה בולדוזר
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

ג'ון דיר מאחדת פלטפורמות

16/10/2025
זמן קריאה: 1 דק'

חברת ג'ון דיר (John Deere) הכריזה על שילוב מתקדם בין פלטפורמת Operations Center, מערכת הניהול המרכזית שלה לציוד חקלאי ותעשייתי לבין אתר Shop.Deere.com להזמנת חלקים. המהלך נועד לפשט את תהליך התחזוקה ללקוחות החברה, תוך יצירת ממשק אחד שבו אפשר לתכנן טיפולים, להזמין חלקים ולבצע מעקב שוטף אחרי מצב המכונות.

השדרוג החדש מאפשר ללקוחות בעלי תוכניות תחזוקה מפעליות להוסיף חלקים נדרשים לשירותים מתוזמנים ישירות לעגלת הקניות המקוונת ולהשלים את ההזמנה באופן מהיר. בכך נחסכת העבודה הידנית של איתור חלקים בנפרד, מה שמפשט את התחזוקה המתוכננת ומשפר את הזמינות התפעולית של הציוד.

לדברי החברה, היכולת לרכז את כל פעולות התחזוקה והניהול הדיגיטלי במערכת אחת מספקת ללקוחות יתרון של ממש: תכנון טיפולים מראש, ניטור מצב המכונות בזמן אמת כמעט ותיעוד מלא של היסטוריית השירות, מה שמאפשר להקטין זמני השבתה ולייעל את התחזוקה המונעת.

קייטי פוליגר (Katie Volliger), מנהלת שיווק מוצר בג'ון דיר, הסבירה: "אנחנו ממשיכים לפתח את Operations Center כדי לפשט ולשפר את חוויית הדיגיטל של לקוחותינו. הם יכולים לעיין בתוכניות תחזוקה מומלצות או מותאמות אישית, ליצור ולשמור אותן, ולנהל את כל התחזוקה במקום אחד נוח."

מנהלי ציים יכולים לרשום את משימות התחזוקה שבוצעו, כולל פירוט עלויות, הוספה של תמונות, מסמכים, הערות ותיעוד מלא של תיקונים. מתאפשר שיתוף פעולה צמוד יותר בין הלקוחות, הספקים המורשים ונותני השירות העצמאיים לניהול תוכניות תחזוקה והזמנת חלקים. גישה מלאה לאתר Shop.Deere.com זמינה גם דרך אפליקציית John Deere Equipment Mobile, המאפשרת לבצע הזמנות ולנהל את התחזוקה ישירות מהשטח.

השדרוג הזה הוא חלק מהאסטרטגיה הרחבה של ג'ון דיר לייעול ושדרוג של השירותים הדיגיטליים ללקוחותיה. בכך היא ממשיכה לקדם חדשנות בתעשייה החקלאית והציוד הכבד. המטרה היא לא רק לספק ציוד אמין אלא גם לאפשר למשתמשים ניהול דיגיטלי חכם שמפחית עלויות, מונע תקלות ומשפר את התפוקה הכוללת.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
בטעינה...
כותרת
תוכן