מגה בולדוזר
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

הילוך אוטומטי למשאית מכרות

10/04/2022
זמן קריאה: 2 דק'

אליסון טרנסמישן (Allison Transmission), מפתחת ויצרנית של פתרונות הנעה לרכבים חשמליים או רגילים והיצרנית הגלובלית הגדולה ביותר של הילוכים אוטומטיים לכלי רכב מסחריים וצבאיים בינוניים או כבדים, הודיעה כי שותפתה לאורך שנים, חברת המכרות הסינית ליגונג (LiuGong), שהיא גם חברה בת של תאגיד ציוד הבנייה הגלובלי Guangxi LiuGong, שלחה לקולומביה משלוח של משאיות עפר בעלות גוף רחב לעבודת מכרות (WBMD). המשאיות מצוידות במערכות הילוכים אוטומטיים מלאים מסדרת השטח אליסון 4800. זוהי נקודת ציון חשובה לחברת אליסון, השואפת להשתלט על נתח בשוק משאיות המכרות הגלובלי.

"כבר יותר מעשור אנו עובדים עם אליסון טרנסמישן כדי לשלב את ההילוכים שלה בכמה מחטיבות הרכב שלנו", אמר צ'ו צ'אנגי (Zhou Changqi), ראש מרכז מחקר ופיתוח של החברה. "משאיות העפר שלנו, המצוידות במערכות ההילוכים האוטומטיים של אליסון, מתקבלות היטב בשוק המקומי והגלובלי, שכן הן מתמודדות היטב עם משימות מאתגרות ותנאי שטח קשים בלי להתפשר על יעילות ופרודוקטיביות. ההבנה העמוקה של אליסון את השוק הגלובלי והיכולת שלה לייצר הילוכים שמספקים ביצועיות, איכות, עמידות ואמינות ללא מתחרים, תומכות באסטרטגיית הצמיחה של החברה שלנו. קל לתפעל את ההילוכים של אליסון, והדבר מפחית מאוד את רמת המתח של הנהגים. הילוכי ORS 4800 של אליסון מצריכים רק החלפה תקופתית של שמן ומסננים כדי לשמר ביצועיות מיטבית, והתוצאה היא יותר עבודה של כלי הרכב ופחות עלויות תחזוקה."

קולומביה היא יצרנית הפחם הגדולה ביותר בדרום אמריקה. על כן היא זקוקה למשאיות בעלות עוצמה ואמינות גבוהות במיוחד. העבודה כרוכה לא רק בשינוע של מטען כבד אלא גם בסבבי פעילות של התחל-הפסק. כל יום עבודה מורכב משתי משמרות, לפיכך המשאיות עובדות עשרים שעות ברציפות. משאית אמורה לשאת עד שישים טונות עם קיבולת בנפח של 32 מטר מעוקב. למשאית מנוע דיזל kW382 מתוצרת יוחאי (Yuchai), הילוכים אוטומטיים של אליסון ORS 4800 ומומנט פיתול (טורק) 2400 ניוטון מטר.

מערכת ההילוכים האוטומטיים של אליסון מבטיחה נסיעה אופטימלית בפעילות כבדה בתנאי שטח. מערכת ההילוכים ORS 4800 מצוידת בטכנולוגיית הכוח הרציף שהיא פטנט של אליסון, וכוללת ממיר טורק הידראולי שמכפיל בחלקות טורקים במנוע ומספק עוצמה נוספת לגלגלים, יותר ממה שמציעות טכנולוגיות הילוכים אחרות.

 

צילום: BW

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן