מגה בולדוזר
ניוזלטר מגה בולדוזר
מגה בולדוזר גיליון 26
לעמוד קודם

יונדאי משיקה בולדוזר זחלים

30/09/2024
זמן קריאה: 1 דק'

התאגיד הטכני יונדאי (Hyundai) עוקב אחרי הצעדים של החברה הבת דבלון (Develon) ונכנס לשוק הבולדוזרים עם דגם חדש, HD100. לבולדוזר מנוע עוצמתי (122 כ"ס) והוא מספק נפח של 10 טונות מטריות. יונדאי החדש חולק אבזור טכני עם בולדוזרים של דבלון, ובאופן ספציפי יותר, עם דגם DD100 שהושק בדצמבר 2021.

בהמשך הכריזה דבלון על השקה של בולדוזר חדש, השני בסדרת הדגמים, עם מנוע בעל 157 כ"ס. גם לדגם הזה, DD130 יש כמה וכמה נקודות דמיון טכניות לדחפור הזחלים החדש של יונדאי. שתי החברות משמשות כשני חלקים נפרדים של אותו תאגיד טכני.

הבולדוזר החדש מרחיב את קו הדגמים של יונדאי בתחום הבולדוזרים וכלי הרכב הכבדים לעבודה עם אדמה ואתרים תעשייתיים. יונדאי אחראית לייצור ושיווק של בולדוזרים עם גלגלים, מחפרים הידראוליים, משאיות פרקיות וציוד צמ"ה אחר כגון מעמיסים קומפקטיים המבוססים על מערכות זחלים.

לבולדוזר החדש מנוע דיזל מקורי של יונדאי עם ארבעה צילינדרים. מתלה הידרוסטטי של הבולדוזר מבטיח מהירות ומומנט טובים. הבולדוזר מספק מספרים מרשימים וישלו מערכות שליטה ברורות ותכונות הפעלה ברורות וקלות.

למרות שהבולדוזר החדש נחשב לאחד הכבדים מסוגו, מנהל המוצר של יונדאי, דיוויד ספונר (David Spooner), מבטיח כי הבולדוזר "מספק יותר עוצמה ואיזון". לטענתו, לבולדוזר החדש של יונדאי יחס מרשים ("הטוב בתחומו") בין משקל לעוצמה ופעילות מסודרת של להבים.

המכונה החדשה כבר מושכת את תשומת ליבם של ספקים ולקוחות בכל העולם, בעיקר כאלו שעובדים בתחומים בנייה, עיצוב אדמה ויערנות.

הקבינה השקופה מספקת טווח ראייה מרבי בזכות המבנה שלה שמשלב זכוכית. בזכות המבנה, המפעיל יכול לראות כיצד הלהב פועל בכל רגע. יונדאי העבירה את מערכת הקירור האלקטרונית לחלק האחורי של הבולדוזר. האבזור הטכנולוגי הסטנדרטי כולל מצלמת רוורס, תאורת לד וארבעה מגבים לשמשות.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן