אחד האופנועים היקרים בעולם
אנשים רבים מתייחסים לאופנועים כמו לפריט יוקרה, גם אם מדובר בדגמי כביש "בינוניים" שעולים בערך כמו מכונית יד שנייה. מחירים של אופנועי כביש של חברות בולטות כגון דוקאטי (Ducati), אוגוסטה (MV Augusta) או הארלי דוידסון (Harley-Davidson) גבוהים יותר, עשרות אלפי דולרים. אם זה לא נשמע מוגזם, אופנוע הכביש הייחודי של המותג הצרפתי מידואל (Midual) עולה 300 אלף דולרים, מספר שלידו אפילו הדגמים העוצמתיים ביותר של הארלי דוידסון נראים קטנים.
קודם כל, יש להודות שמידואל טייפ 1 קווינטאסנס (Midual Type 1 Quintessence) הוא לא עוד אופנוע עם מחיר מוגזם ומנופח. זה כלי רכיבה ייחודי שיוצר ובנוי בקפידה בעבודת יד. נראה שהרציונל מאחורי התכנון והייצור של האופנוע החדש הוא פשוט לבנות את האופנוע הכי יקר שאפשר. בשביל לבנות אופנוע אחד נדרשות אלף שעות עבודה. כל זווית, כל חלק מפולש של הגוף וכל בורג הכי קטן הם תוצאה של עבודה מוקפדת של טכנאי, שמעביר שעות רבות מול האופנוע.
שלדת אלומיניום אחידה וחלולה כוללת גם את מכל הדלק. החלטה טכנית נוספת מעניינית למדי היא שהמנוע בעל שני הצילינדרים מותקן לרוחב ולא לאורך, כפי שמקובל באופנועים מסוג זה. במידואל מסבירים, כי רצו להעניק לאופנוע מראה והרגשה של מנוע "בוקסר" אך האופנוע לא אמור להישמע כמו BMW רגיל.
באופן טבעי למדי, כל האבזור הטכני אנלוגי, וחוגות הנתונים (מד מהירות, מד מרחק) מעוצבות בהשראת שעוני יוקרה שוויצריים. האופנוע הייחודי של מידואל נראה אקסטרווגנטי עד כדי כך שדוקאטי סופרלג'רה (Superleggera) המפלצתי נראה לידו כמו אופנוע לייצור המוני. רשימת החומרים והאביזרים נראית כמו רשימת קניות של מיליארדר: אלומיניום שסופק מצרפת וממדינות אחרות באירופה, מתלה שוודי, בלמים איטלקיים.
אוליבייה מידי (Olivier Midy) הוא מייסד מיזם מידואל. לדבריו, למרות שהאופנוע יקר מאוד, הניסיון לייצר משהו ידידותי יותר לארנק של הלקוח הפוטנציאלי יהרוס את הייחוד ואת הסגנון של קווינטסנס. לכן אין סיבה לחכות לדגם זול יותר.