ל-CFMoto דגם כביש חדש
ענף אופנועי הכביש הבינוניים (middleweight ADV) שנחשבים גם לגרסאות כביש של אופנועי שטח, נמצא במגמת עלייה ממשית. אופנועים כאלו משלבים היטב עוצמה, יכולות רכיבה בשטח וורסטיליות טכנית. דגמים כגון אפריליה טוארג (Aprilia Touareg) וימאהה טנרה (Yamaha Tenere 700) נמצאים בראש הרשימה של אופנועי החלומות בקרב רוכבים רבים. אופנועים כאלו מוכיחים את כישורי השטח שלהם בכמה מרוצים ותחרויות שטח יוקרתיות כגון מרוץ האקו של אפריקה (Africa Eco Race).
מלבד חברות ומותגי אופנועים מוכרים ופופולריים, יש כמה שמות שתופסים את מקומם בבמה הבינלאומית. אחד המותגים הבולטים בשנים האחרונות הוא CFMoto הסיני. בדומה לחברות אחרות מהמזרח הרחוק שפרצו לתודעה לאחרונה, ל-CFMoto אופנועים זולים אך איכותיים מבחינה טכנית. לאחרונה השיקה CFMoto כמה דגמי שטח וכביש מעניינים, ועכשיו מצטרף לרשימה אופנוע 700MT. האופנוע אמור לסגור את הפער בסדרת הדגמים בין אופנועי 450MT ל-800MT. רוכבים וחובבי אופנועים במדינות אחרות, בעיקר בארצות הברית, מכירים את האופנועים האלו כמותג אייבקס (Ibex).
לאופנוע מנוע גל זיזים (DOHC) בנפח 693 סמ"ק עם שני צילינדרים. למנוע עוצמה של 68 כ"ס ומומנט מרבי של 59.6 ניוטון-מטרים. זה אותו מנוע שנמצא באופנועי CFMoto בעלי פלטפורמה 700CL-X. למנוע עוצמה מרשימה וביצועים איכותיים לרכיבות כביש ארוכות ולירידות לשטח.
האופנוע שוקל 258 קילוגרמים ומקבל מהיצרן מושב מתכוונן ומכל דלק בנפח 20 ליטרים. המתלים של האופנוע מבוססים על מזלג קדמי ללא אופציית כוונון ובלם זעזועים מתכוונן. מהלך המתלה הוא 150 מ"מ מלפנים ו-148 ס"מ מאחור.
לדגם החדש של CFMoto גלגלי 17 ו-19 אינץ'. בדומה לאופנועים מודרניים רבים שזמינים היום בענף, יש לו מגוון מערכות עזר ואבזור אלקטרוני עשיר. יש גם מערכות סטנדרטיות כגון בלימת ABS ומערכת בקרת משיכה, וכן מערכת המולטימדיה הייחודית CFMoto T-Box שמאפשרת התחברות לשירותי ניווט ולטלפונים חכמים.