מגה הסעות
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

1,500 אוטובוסים חשמליים בשותפות סינית-בריטית

17/10/2023
זמן קריאה: 1.5 דק'

חטיבת האוטובוסים של BYD בבריטניה, BYD UK, ושותפתה יצרנית האוטובוסים אלכסנדר דניס, הודיעו לאחרונה השותפות מסרה רשמית את האוטובוס החשמלי ה-1,500, דגם Alexander Dennis Enviro200EV.

יצרנית הרכב BYD היא מובילה עולמית בתחום ההנעה החשמלית המבוססת על סוללות. החברה צברה ידע רב וניסיון בתחומי ניהול האנרגיה והניידות החשמלית. אלכסנדר דניס, יצרנית האוטובוסים הגדולה בבריטניה, היא חברה בת של יצרנית האוטובוסים הגלובלית העצמאית המובילה NFI Group Inc.

האוטובוס החשמלי ה-1,500 של שותפות BYD Alexander Dennis הוא אחד מ-300 כמעט האוטובוסים שהצטרפו השנה למפעילת התחבורה הציבורית Go-Ahead, שפועלת בלונדון ובפרבריה. האוטובוסים כבר היו פעילים בגרסה ניסיונית בחודשים האחרונים בקווים 163 ו-164, וכעת יימסרו מאות אוטובוסים נוספים.

מפעילת התחבורה הציבורית Go-Ahead היא חברת האוטובוסים הגדולה בלונדון והמפעילה המנוסה ביותר של אוטובוסים חשמליים בבריטניה. היא עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם יצרנית האוטובוסים BYD ואלכסנדר דניס מאז 2016, וקיבלה משלוח של 51 רכבי Enviro200EV לאתר Waterloo המוכר, שהיה מחסן האוטובוסים הראשון באירופה שהוסב במלואו לפעולה חשמלית.

577 אוטובוסים מדגם Enviro200EV בעלי קומה אחת ומדגם Enviro400EV בעל קומה כפולה, כבר פעילים. Go-Ahead היא הלקוחה היחידה הגדולה של השותפות הסינית-בריטית.

מנכ"ל BYD בבריטניה, פרנק ת'ורפ, אמר: "זו מסירה בעלת חשיבות לכל המעורבים. יש לשבח את Go-Ahead על מחויבותה לציי האוטובוסים החשמליים, מה שיוצר תקדים מצוין לשירותי אוטובוסים ציבוריים ידידותיים לסביבה. שינויי האקלים כבר ניכרים בכל העולם, ו-Go-Ahead מראה ללקוחות שהיא נוקטת צעדים יזומים כדי להתמודד איתם. אספקת 1,500 אוטובוסים חשמליים משקפת בבירור את היתרונות של תפעול אוטובוסים חשמליים אפס פליטה ואת התפקיד שהם ממלאים בהפחתת זיהום הפחמן בעיירות ובערים.

"BYD מוקדשת לחדשנות באוטובוסים חשמליים כבר יותר מעשור, כך שהטכנולוגיה החדשה תורמת להצלחת שותפות האוטובוס החשמלי שלנו עם אלכסנדר דניס בבריטניה. אבן דרך זו לא הייתה מתאפשרת ללא מחויבות מצד מפעילים כגון Go-Ahead שהובילו בעקביות את התעשייה בכך שהראו מה אפשרי, ממחסן האוטובוסים החשמליים הראשון דרך טעינה בקצב מהיר ועד להזמנת 1,500 אוטובוסים חשמליים נקיים במצטבר."

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן