מגה הסעות
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

יישומון חדש לרכבת ישראל

17/10/2021
זמן קריאה: 1.5 דק'

רכבת ישראל הודיעה כי כחלק משיפור חווית הנסיעה והשירות לנוסעים, הושק יישומון (אפליקציה) חדש הכולל שירותים חדשים ומתקדמים ומידע רב.

היישומון החדש, בו צפויים להשתמש כרבע מיליון משתמשים מדי חודש, פותח על ידי רכבת ישראל, במטרה להעניק חוויית משתמש מתקדמת ושירותית. לצד העיצוב החדש נוספו בו תכונות חדשות שישפרו את הקשר עם הנוסע, הן בשלב תכנון הנסיעה והן בשלב הנסיעה עצמה, הכוללות הודעות בזמן אמת.

 

 

לצד התכונות המוכרות, כדוגמת מיקום הרכבת בזמן אמת ומידע על עיכובים, נוספו גם התראות על מסך היישומון בנושאים כלליים כגון סגירות מתוכננות של מקטעים, וכן הודעות מותאמות לרכבות נבחרות, במטרה לתת מידע מפורט בתחום השירות (כגון רכבת למשחקי כדורגל בשיטת "מלא וסע", וכן במקרה של אירועים שונים המשפיעים על תנועת הרכבות). עוד כולל היישומון החדש חיפוש מהיר של תחנות, המתבסס על התחנה הקרובה ביותר למיקום המכשיר והיסטוריית הנסיעות של המשתמש, וכן הוספת תזכורות ליומן, שיתוף מסלול הנסיעה לחברים, ופנייה מהירה למוקד שירות הלקוחות באמצעות צ'ט בוט.

 

 

בתחילת השנה הבאה יתווספו תכונות נוספות שישפרו עוד יותר את חוויית הנוסע והשימוש, וביניהן: הודעות מתפרצות (Push Messages) שיעדכנו על שינויים במסלול או הרכבת הנבחרים, שיתוף מקום הנוסע ברכבת עצמה כך שניתן להיפגש בקלות עם חברים לנסיעה באותה רכבת, אפשרות לפנייה מקוונת ומהירה לפיצוי, צפייה בכרטיסי הפיצוי שכבר ניתנו, והזמנת קפה באופן מהיר.

הישומון זמין מהיום בכל חנויות היישומונים בגוגל ובאפל.

 

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן